sâmbătă, 20 ianuarie 2018

Mesaj primit de Maria Julianna în 8 noiembrie 2017

IXAcasă, Domnul Isus spune....
Dragii Mei copii preaiubiţi! Nici nu vă puteţi închipui cât sunt de fericit printre voi. Cea mai mare încântare pentru Mine este să fiu împreună cu fiii oamenilor. De aceea M-am şi scoborât din braţele Tatălui. M-am întrupat în sânul preacurat al Sfintei Fecioare ca să fiu om şi să trăiesc printre voi. V-am adus Cuvântul Tatălui, Sfânta Evanghelie, v-am adus iubirea, acea învăţătură care doar ea poate face fericit întregul neam omenesc. Însă, din păcate, duşmanul meu îi induce în eroare pe oameni şi astfel aruncă de la ei iubirea, cea mai simplă, cea mai extraordinară învăţătură, Evanghelia. În schimb îşi complică gândirea, îşi strică viaţa şi în toiul multelor încurcături nici nu mai observă că-l slujesc pe satana şi că se zbat în capcana lui. Dar voi, micuţii Mei copilaşi, care cu o atât de curată iubire vă adunaţi în jurul Meu, Îmi consolaţi Preasfânta Inimă străpunsă pentru voi, de unde izvorăşte întreaga iubire, de unde am întemeiat Biserica Mea, prin sacramentele Mele ale Sângelui şi Apei.
Copiii Mei! Ţineţi de Biserica întemeiată de Mine, cea universală şi catolică! Chiar în toiul oricăror tulburări ţineţi de curata învăţătură – Sfânta Evanghelie. Citiţi din ea zi de zi, din învăţătura ei luaţi ca să deveniţi sfinţi, aşa cum v-am cerut. Trăiţi sfinţenia vieţii în fiecare stare a vieţii, al cărei fundament este iubirea de Dumnezeu şi de aproapele, respectiv faptele bune ce izvorăsc din aceasta.
Micuţii Mei dragi! Luaţi ca şi pe o mare distincţie faptul că vă vorbesc, că vă învăţ. Primiţi sfaturile Mele şi trăiţi potrivit acestora. Deziceţi-vă şi nu luaţi parte la învăţăturile întortocheate ale lumii şi nici la faptele rele pe care satana vi le etalează pentru ca să vă împingă la osândă. Voi să beţi doar de la izvorul curat, care este învăţătura Mea, Cel care sunt pentru voi Calea, Adevărul şi Viaţa şi vă duc la fericirea veşnică. Urmaţi-Mă pe calea crucii, în spiritul înfrânării, renuţării la sine şi al purtării crucii pentru că deşi calea Mea a crucii este plină de obstacole şi suferinţă, este singura cărare care duce la viaţa veşnică. Voi să nu vă înfruptaţi şi să nu căutaţi din plăcerile lumii, fiincă toate acestea sunt bucurii false. Ţineţi bine minte că Eu vă interzic doar lucruri care sunt spre osânda voastră şi vă cer doar ceea ce vă duce la mântuire.
Primiţi binecuvânatrea Mea, pe care o dau asupra vostră cu iubirea ce se revarsă din Inima Mea în numele Tatălui, al Fiului şi al Sfântului Duh.

Întăriri din Sfânta Scriptură: Evrei 12, 22-23-23:”...voi apropiaţi-vă de muntele Sion,...de Dumnezeu,...Vedeţi să nu-l respingeţi pe cel care vă vorbeşte.”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu