joi, 14 iunie 2018

Mesajul din 16 mai 2018 primit de Maria Julianna


IXAcasă, Domnul Isus spune...
„Dragii Mei copii! Timpul este scurt, pregătiţi-vă! Sluga nu este mai presus decât Stapânul ei. Aşa cum au făcut cu Mine, aşa se vor purta şi cu voi. Este deja pregătită o mare şi sângeroasă prigoană creştină. Vor să vă extermine de pe faţa pământului. Vor să distrugă cu totul Biserica Mea. Dar nu Mă iau în calcul pe Mine. Ei nu ştiu că Mă slujesc pe Mine, în pofida voinţei lor. A sosit vremea marii cerneri. O mare erezie este acum şi cu toţii trebuie să decidă de care parte vrea să se situeze. Preoţii Mei ajung în ring (într-o situaţie foarte încordată- n.tr) şi dacă sunt cu sufletul drept, atunci nu vor putea accepta erezia. Pentru ei e ca şi cum le-ar smulge inima din piept. Însă de sunt ipocriţi, atunci privesc doar la interesul personal şi urmează erezia.
Dragii Mei copii! Printre voi să nu fie aşa! Urmaţi-Mă pe calea crucii, sus pe Golgota şi dacă trebuie, atunci chiar pe cruce! Motto-ul vostru să fie: „ Mai bine moartea decât să mă lepăd de Isus, fiindcă El este Adevărul, El a murit pentru adevăr. El este Calea, dacă o urmăm atunci ajugem la ţintă. El este viaţa noastră veşnică.”
Copiii Mei! Mulţi dintre cei ce Mă urmează vor muri pentru adevăr. Ei vor merge spre fericirea veşnică. Vor fi cu Mine în Rai pentru veşnicie. Însă cei care Mă părăsesc din infidelitate şi-i mai conduc şi pe alţii pe căile greşite prin erezia lor, trag după ei în iad foarte multe suflete. Şi ei înşişi o vor termina în lacul de foc cu pucioasă.
Vă bincuvântez cu binecuvântarea Mea întăritoare, în numele Tatălui, al Fiului si al Sfântului Duh.”
Întăriri din Sfânta Scriptură: Matei 23,34.36.37: „...iată vă trimit profeţi...Pe unii îi omorâţi...Adevăr vă spun... „Ierusalime, Ierusalime...tu îi ucizi pe profeţi...”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu