duminică, 10 iunie 2018

Mesajul din 17 aprilie 2018 primit de Maria Julianna

IXAcasă, Domnul Isus spune...
„Deschide Sfânta Scriptură: S-a deschis aici: Matei 24, 42,44: “Vegheaţi, aşadar, căci nu ştiţi în ce zi vine stăpânul vostru!  Dar aceasta s-o ştiţi: dacă ar şti stăpânul casei la care strajă vine hoţul, ar veghea şi nu ar lăsa să i se spargă casa.  De aceea fiţi şi voi gata, pentru că Fiul Omului vine în ceasul la care nu vă gândiţi!!
Dragii Mei copii! Înţelegeţi odată că dacă doriţi să vă mântuiţi, trebuie să-L aşteptaţi pe Domnul vostru veghind, asemeni fecioarelor înţelepte. Nu vă puteţi ascunde din faţa Mea. Vă sunt scrise toate gândurile, cuvintele, faptele voastre. Veţi da socoteală pentru tot în faţa Mea. Atunci când Adam şi Eva au păcatuit s-au ascuns, dar Eu i-am văzut. Atunci când Cain l-a ucis pe Abel şi el s-a ascuns dar Eu l-am văzut şi l-am chemat la Mine Şi cei care trăiesc în păcat încearcă să se ascundă de Mine, dar la sfâşit, când îi voi chema din trupul lor, totul va fi clar ca lumina zilei şi vor da socoteală despre viaţa lor, deoarece fiecare om, la sfârşitul vieţii sale, urmează judecata particulară. Acolo nu vă puteţi scuza cu greşelile altora, nu puteţi face apel la treburile rele ale altora. Acolo fiecare răspunde despre sine şi voi judeca doar modul său de viaţă, doar faptele sale.
Cei care ţin poruncile Mele şi le transpun în fapte, aceia vor fi foarte fericiţi la Marele Avertisment, care nu se mai lasă mult aşteptat. Vor vedea acel mult bine pe care l-au făcut şi prin care au arătat pildă bună viaţă şi altora.
Dragii Mei copii! Rămâneţi perseverenţi în bine până la moarte! Mergeţi înainte pe calea sfinţeniei vieţii pentru ca să ajungeţi cu paşi siguri în Împărăţia Mea. Făptuiţi mereu poruncile lui Dumnezeu, căutaţi voia Mea, cerţi harul vederii clare şi dacă recunoşteţi care este intenţia Mea atunci transpuneţi-o în fapte. Pentru asta vă binecuvântez cu iubirea nemărginită ce se revarsă din Inima Mea, în numele Tatălui, al Fiului şi al Sfântului Duh.”
Întărire din Sfânta Scriptură: Matei 20,13: „Isus  a răspuns”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu