sâmbătă, 16 iunie 2018

Mesajul din 23 mai 2018 primit de Maria Julianna


Acasă, în ora Îndurării Divine, Domnul Isus spune...
IX„Dragii Mei copii! Am dat omului liberul abitru, de aceea depinde de el cât de mult îşi deschide sufletul în faţa fluviului harurilor Mele. Aceia care se deschid şi le primesc, ajung în vârf. Întâi pe Golgota şi pe cruce, unde Mă urmează pe Mine, Mântuitorul lor, fiindcă fără cruce nu există mântuire. Însă, dacă au trecut cu loialitate de încercare, atunci vor veni în slava Mea, ca să fie acolo unde sunt şi Eu.
Dragii Mei copii! Nu puteţi să vă închipuiţi acea fericire pe care Dumnezeu a pregătit-o celor care Îl iubesc. Bine faceţi atunci când sunteţi atenţi şi vreţi ca mereu să ţineţi legile Mele, să transpuneţi în fapte meajele Mele şi să trăiţi potrivit Sfintei Evanghelii. Toate acesta sunt însăşi sfinţenia vieţii. Doar aceasta am cerut de la voi: fiţi sfinţi, pentru că Eu sunt sfânt. Am cerut asta, fiindcă doar aşa sunteţi demni de Mine şi doar aşa puteţi experimenta sfinţenia nemărginită a lui Dumnezeu, Care este foc ce mistuie, Care crează în Sine orice făptură fără a-i lua liberul arbitru, păstrându-i demnitatea, dar arzând din ea orice nedesăvârşire care nu aparţine iubirii. Privirea lui Dumnezeu vede tot. În faţa Lui toţi sunt ca de sticlă, iar Domnul, Creatorul cunoaşte cu desăvârşire. De aceea, dragii Mei copii, transpuneţi în fapte porunca de căpătâi, fiindcă doar iubirea poate trasforma sufletul astfel încât să fie plăcut lui Dumnezeu. Vă puteţi trasforma doar în iubire, ca să deveniţi sfinţi şi astfel să îndepliniţi sarcina pe care v-a încredinţat-o Domnul. Tatăl Meu iubeşte nemărginit pe fiecare om, şi pe cei nedesăvârşiţi, însă doar cei care trăiesc în sfinţenia vieţii pot ajunge în preajma Sa. Cei nedesăvârşiţi rămân departe de el, fiindcă păcatele lor îi împiedică să ajungă mai aproape. Păcatul înseamnă munţi care împiedică apropierea de Dumnezeu. Însă există o rezolvare: munţii pot fi dărâmaţi şi suprimaţi cu o singură decizie bună, atunci când o rupeţi cu păcatul, când vă deplângeţi păcatele, recunoscându-le şi spovedindu-le, când vă încredinţaţi viaţa Mie şi cereţi ca Eu să fiu Domnul şi Regele Inimii voastre. Atunci Eu cobor la voi, Mă aşez pe tronul sufletului vostru, vă oblojesc rănile cauzate de păcate. Vă reîmprospătez şi vă chem la o fericită bucurie, încă aici pe Pământ, care înseamnă slujirea Mea. Mă îngrijesc de voi, iau poverile voastre pe umerii Mei şi merg împeună cu voi ca să vă arăt ţelul, iar viaţa voastră să capete sens.
Dragii Mei copii! Am spus: „Fără Mine nimic nu puteţi face.” Dacă vreţi să fiţi fericiţi, puteţi atinge acest ţel doar împreună cu Mine. Aici pe Pământ mereu vă îndulcesc suferinţele. E posibil ca de multe ori să vă dau altceva decât ceea ce cereţi, însă Eu sunt Dumnezeu, iar Eu contemplu întreaga voastră viaţă din înălţimile dumnezeieşti. De aceea, aici pe Pământ, toate harurile vi le dau în aşa fel încât să slujească mântuirii voastre şi vă iau tot ce se poate transforma spre osânda voastră, indiferent că este vorba de relaţii umane, plăceri sau cele materiale.  Fiindcă ce-i foloseşte omului de câştigă întreaga lume, însă sufletul suferă stricăciune? În locul acestora, Mă dăruiesc pe Mine însumi vouă, pe Cel mai mare, pe Cel pe care nu Îl puteţi pricepe, pe Cel pe care lumea nu Îl  poate cuprinde: însă Mă poate avea omul credincios. Mă dăruiesc pe Mine în credinţă, în pace, în speranţă şi în iubire. Prin preoţii Mei, Eu Însumi vă dezleg de păcatele voastre. Eu strălucesc în sufletele voastre în Preasfântul Sacrament. Răsfrâng strălucirea Mea asupra tuturor oamenilor care observă asta şi le este dragă prezenţa Mea. De aceea, sunt cu plăcere în prezenţa voastră şi aşa îi pregătesc să-şi deschidă sufletul în faţa evenghelizării voastre.
Voi, cei care Mă aveţi, Mă purtaţi în inimile voastre, trebuie să propovăduiţi Sfânta Evanghelie,  Învăţătura Mea, cu pilda vieţii voastre, prin cuvintele voastre şi cu faptele voastre. Trebuie să trăiţi iubirea. Trebuie să vă întoarceţi către cel sărac şi către cel în nevoi. Dar întotdeauna mai întâi să Mă dăruiţi lor pe Mine, ca hrană spirituală, ca învăţătură şi doar în al doilea rând să daţi bunurile materiale. Dacă această învăţură se reduce chiar şi doar la un singur zâmbet blând, pentru că persoana respectivă nu poate primi altceva, chiar şi atunci Eu zâmbesc prin intermediul vostru şi atrag sufletul la Mine. Acesta este un mare mister. Iubirea Mea nemărginită se ascunde în el. Vreau ca nimeni să nu se piardă, ci toţi să se mântuiască.
Pentru asta vă binecuvântez cu minunata iubire nemărginită a Inimii Mele ce depăşeşte orice închipuire omenească,  în numele Tatălui, al Fiului şi al Sfântului Duh.”
Întărire din Sfânta Scriptură: Matei 21,42: „Isus le-a zis”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu