luni, 28 octombrie 2019

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU ISUS CRISTOS DAT IUBITEI SALE FIICE, LUZ DE MARIA, 25 SEPTEMBRIE 2019


Iubitul Meu Popor, POPORUL MEU RĂMÂNE ÎN INIMA MEA, DE ACEEA VĂ CHEM SĂ DAȚI ATENȚIE SIMȚURILOR VOASTRE ȘI MEDIULUI ÎN CARE TRĂIȚI PENTRU A NU VĂ RĂTĂCI.
Încotro se îndreaptă copiii Mei? Ei cunosc bine drumul sigur pentru a ajunge la MINE. Cei ce apucă pe scurtături rătăcesc departe de Mine.
Doriți să vă salvați Sufletul? Fiți împlinitorii PORUNCILOR, iubiți-le și faceți-le fapte în viața și acțiunea cotidiană.
Fiți împlinitorii Voinței Mele pe care v-o exprim în fiecare clipă, dar voi nu o percepeți rămânând în cele ale voastre, ceea ce nu vă permite să vă apropiați de Mine.
TREBUIE SĂ VĂ LINIȘTIȚI, SĂ FIȚI COPII ADEVĂRAȚI, SĂ DORIȚI CU TOATE FORȚELE, PUTERILE ȘI SIMȚURILE SĂ RĂMÂNEȚI ÎN VOINȚA MEA ȘI SĂ O LUAȚI DE MÂNĂ PE MAMA MEA PREASFÂNTĂ. FIȚI CONȘTIENȚI CĂ PENTRU A AJUNGE LA MINE, TREBUIE SĂ MĂ CUNOAȘTEȚI (vezi In 17,3) CA SĂ MĂ PUTEȚI IUBI.  
Copiii Mei, capcanele răului vă invită să înfăptuiți și să acționați departe de Mine, punându-vă în față acte și fapte nepotrivite, păcătoase, eretice, profanatoare pentru a vă confuza și astfel să priviți răul ca bine și binele ca rău, profitând de confuzia pe care o suferă Biserica Mea; v-am anunțat deja: ”preoții se vor ridica împotriva preoților, episcopii împotriva episcopilor, cardinali împotriva cardinalilor”. Biserica Mea trăiește în confuzie, atrasă de răul care a pătruns în ea pentru a o domina și a o face să sufere.
Copiii Mei trebuie să rămână fermi și să fie creaturi ale Credinței susținute de cunoașterea Cuvântului Meu și de iubirea față de Preasfânta Noastră Treime. CUVÂNTUL MEU ESTE PENTRU IERI, AZI ȘI PENTRU TOTDEAUNA ( Evrei 13,8). EL ESTE ACTUAL, DE ACEEA ESTE O VEȘNICĂ NOUTATE CE NU TREBUIE INOVATĂ DE OM, ci trebuie să fie primit, pus în practică în fiecare moment al vieții pentru a lăsa pe drum zdrențele pe care le purtați și să vă îmbrăcați cu veșminte noi.  
Omenirea este controlată de cei ce au pătruns în marile instituții care reprezintă națiunile, aparent să ajute pe nevoiași și căutând binele popoarelor și al ființei umane.
TREZIȚI-VĂ COPII, NU MERGEȚI ORBEȘTE! MASONERIA ÎNCRUSTATĂ ÎN BISERICA MEA MĂ PROFANEAZĂ ȘI VĂ ÎNDEPĂRTEAZĂ DE MINE. EI SUNT IROZII ACTUALI ACCEPTÂND AVORTUL ȘI FĂCÂND CA INIMA MEA SĂ SÂNGEREZE.
Cu răutate promovează în Poporul Meu implicarea în ideologii nefaste, îndumnezeind natura și contrariind Învățăturile Mele. NU FIȚI SURPRINȘI ÎN FAȚA FORȚEI NATURII ȘI A FENOMENELOR EI CE CRESC, STRIGAȚI OMULUI SĂ NU O ADORE. 
EU SUNT DUMNEZEUL VOSTRU (Ex 3,14) ȘI NIMIC ÎN AFARĂ DE MINE NU PUTEȚI ADORA. EU SUNT ÎNVIEREA ȘI VIAȚA; CEL CARE CREDE ÎN MINE, CHIAR DACĂ MOARE, VA TRĂI. (In 11,25)
Această generație stă înaintea Milostivirii Mele și nu o vede, în fața Pătimirii Mele și nu o vede, în fața Dreptății Mele și nu o vede. De aceea, atrași de magnetul răului, merge din păcat în păcat, din ofensă în ofensă. Apetiturile cărnii sunt multiple, plăcerile lumești invadează omenirea, toate acestea durează cât durează un moment, ”nu sunt veșnice”, în timp ce consecințele păcatului fără căința corespunzătoare, da, sunt veșnice.
TREZIȚI-VĂ COPII, NU DORMIȚI! BISERICA MEA A FOST INVADATĂ DE IDEOLOGII FALSE. EU DORESC SALVAREA TUTUROR COPIILOR MEI.
Poporul Meu, Pământul vă va trezi cu secvența lui de tremurături puternice și cutremure, nu numai în faliile tectonice cunoscute, ci și în cele care derivă din acele falii și par ca noi. Cu ele vulcanii se trezesc, nevoile omenirii cresc înaintea nesperatelor și neprevăzutelor schimbări ale climei, pe care omul le-a provocat prin răzvrătirea, neascultarea și aroganța lui.
Omenirea nu trebuie să rămână indiferentă la războiul care a început, ci trebuie să rămână atentă la progresele războiului.
RUGAȚI-VĂ COPIII MEI, RUGAȚI-VĂ PENTRU BISERICA MEA, PENTRU CA NOUTĂȚILE SĂ NU PĂTRUNDĂ ÎN EA DEVIIND VOINȚA TREIMII NOASTRE. RUGAȚI-VĂ OFERIND ABSTINENȚĂ DE LA ALIMENTE ÎN MĂSURA ÎN CARE FIECARE ORGANISM O PERMITE.
Rugați-vă, copiii Mei, rugați-vă pentru Finlanda. Activitatea vulcanică neașteptată face ca națiunile mari să sufere.
Rugați-vă, copiii Mei, rugați-vă. Europa suferă până la saturație.
Rugați-vă, copiii Mei, Germania suferă și Statele Unite continuă să fie biciuite de natură și se cutremură.
POPORUL MEU, NU SUNT RĂZBUNĂTOR, CI MILOSTIV, PERMIT OMULUI SĂ MEARGĂ ACOLO UNDE DOREȘTE ȘI TOTODATĂ SUPORTĂ CONSECINȚELE VOINȚEI LUI.
Sunt Iubire și vă chem să fiți însăși Iubirea Mea pentru ca să trăiți fiind una. Fraternitatea este indispensabilă pentru Poporul Meu.
IUBIREA MEA VĂ CHEAMĂ SĂ PĂTRUNDEȚI ÎN PREASFÂNTA MEA INIMĂ.
POPORUL MEU, EU SUNT DUMNEZEUL TĂU!
Al vostru Isus
BUCURĂ-TE, MARIE PREACURATĂ, ZĂMISLITĂ FĂRĂ DE PĂCAT!
BUCURĂ-TE,MARIE PREACURATĂ, ZĂMISLITĂ FĂRĂ DE PĂCAT!
BUCURĂ-TE, MARIE PREACURATĂ, ZĂMISLITĂ FĂRĂ DE PĂCAT!

COMENTARIU
Fraților, fiind Poporul Lui Dumnezeu, avem obligații de îndeplinit.
Nu-L putem ignora pe Cristos sau pe Preasfânta noastră Mamă și nu putem face după placul nostru o interpretare liberă a Legii Lui Dumnezeu pentru a primi o chemare diferită de cea pe care noi, ca copii ai Lui Dumnezeu, trebuie să o îndeplinim.
Domnul nostru Isus Cristos ne cheamă să ne trezim din indiferență, din instabilitate, din individualism, din acceptarea inovațiilor ce merg împotriva vieții însăși care este un dar dat de Dumnezeu.
În trecut, a te numi „satanic” era un motiv de teamă și rușine; acum a se declara satanic este ceva cu care, cine vede Diavolul ca dumnezeul lui, simte mândria și puterea.
Această decadență nu este nouă, ci este cea care a târât umanitatea și a atins apogeul în această generație, împreună cu rătăcirea omului în dezbateri și pronunțări în Biserică.
Această panoramă ne conduce într-un singur punct; ceea ce poporul lui Dumnezeu așteaptă, se apropie: semnele acestui timp.
Ne încredințăm Binecuvântatei noastre Mame Maria pentru ca ea să lumineze calea acestui Popor al lui Dumnezeu care nu dorește să-L dezamăgească pe Mântuitorul lor.
Uniți în Preasfintele Inimi!
Luz de Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu