sâmbătă, 18 iulie 2020

COPIII MEI, URMEAZĂ SĂ FIȚI ȊMBRĂŢIȘAŢI DE DUMNEZEUL VOSTRU, Carbonia, 24-06-2020


Soare viu, iubire veșnică,... iată Duhul Meu Sfânt peste voi.
Îi primesc pe toți ai Mei la Pieptul Meu și îi odihnesc în Mine, îi transform în Mine și le dau viață veșnică în Mine.
Copiii Mei, Paharul Meu s-a vărsat acum, castelul se prăbuşeşte, pereţii lui au devenit hârtie.
Iubitele Mele creaturi, Eu Dumnezeul vostru vă rog să stați nemișcați în credința în Mine, vă cer răbdare încă puțin timp.
Îi voi ridica pe toți la Mine și voi purifica Pământul.
Această umanitate împietrită în păcat se va sfârși, focul o va mânca:
... au vrut să plece de lângă Dumnezeul lor,
... au preferat să trăiască o viață în păcat,
... l-au ucis pe Fiul Omului,
... și-au ucis sufletul, sunt morți vii,
încă puțin și apoi vor dispărea pentru totdeauna din viață.
Copii, furtuna  se apropie, veți auzi vocea lui Dumnezeu cum tună în mânia Lui și veți simți în inima voastră sfârșitul acestei generații stricate.
Dumnezeu a chemat și a rechemat cu infinită dragoste și răbdare pe poporul Său, dar nu a primit altceva decât respingere.
Dumnezeu Iubire a fost abandonat, respins, omul a preferat să urmeze dușmanul, s-a ospătat cu el, a băut din otrava lui.
Astăzi, în această situație putredă în toate lucrurile, spun Suficient, intervin pentru a rupe această viață în moarte și a readuce viața pe Pământ.
ÎMBRĂŢIŞAREA CĂLDUROASĂ A FIULUI MEU, LA ȊNTOARCEREA LUI, A FOST MINUNATĂ PENTRU MINE.
A LUAT ȊN BRAŢELE LUI CRUCIFIXUL ŞI I-A DAT TOATĂ DRAGOSTEA SPUNÂNDU-MI DA-UL SĂU PERFECT ȊN MINE. VOI LUA DRAGOSTEA LUI ŞI O VOI READUCE ȊN EL ȊN IUBIRE INFINITĂ ŞI VOI VESTI MĂREŢIA ȊN MINE; PRIN MÂINILE LUI VOI REȊNNOI PĂMÂNTUL ŞI VOI SUFLA DUHUL MEU SFÂNT PESTE O NOUĂ GENERAŢIE, OMENIRE CARE ȊMI VA RĂMÂNE MIE CREDINCIOASĂ.
Satana se agaţă de un fir de păr, acum nu mai găsește soluții, planul său a eșuat deja, Dumnezeul Iubirii Veșnice îi va pecetlui planul diabolic.
Sunteți pe cale să mă întâlniţi, copiii Mei, sunteți pe cale să fiți îmbrățișați de Dumnezeul vostru, de Tatăl vostru care este în Ceruri.
SFÂNTA MARIA VA VENI SĂ VĂ IA DE MÂNĂ SĂ VĂ ADUCĂ VICTORIOŞI LA MINE, LA CRUCEA GLORIOASĂ, UNDE VĂ VOI RIDICA LA MINE :... PLĂCUŢI ȊN OCHII MEI, COPIII MEI SE VOR BUCURA DE NOUA VIAȚĂ ȊN MINE.
Cometa se apropie din ce în ce mai mult de Pământ! Rugați-vă, copiii Mei, rugați-vă, Isus anunță întoarcerea Sa în scurt timp, acţionați după voia Lui și nimic nu veți pierde, veți avea din belşug și veți trăi în fericirea și-n iubirea veșnică.
Iată Raiul Meu pentru voi, ospăţul Meu este deja împodobit cu darurile Mele dulci de iubire pentru voi toți cei care veți sta cu Mine.
SE PREGĂTEŞTE UN ATAC ASUPRA LUI BENEDICT AL XVI-LEA, RUGAŢI-VĂ PENTRU PAPA AL MEU.
Vă îmbrățișez cu drag, vă binecuvântez și vă îndemn să nu vă îndepărtați de Mine, chiar dacă veți găsi obstacole, dacă sunteți hărţuiți de proprii membri ai familiei care nu vor accepta să mergeți cu Mine.
Persecuția este în desfăşurare, dar copiii lui Dumnezeu vor primi ajutor. Amin!
Dumnezeu cu voi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu