vineri, 10 iulie 2020

ISUS ÎȘI VA ANTICIPA ÎNTOARCEREA ÎNTRE OAMENI, Carbonia, 17-06-2020


Nu este disponibilă nicio descriere pentru fotografie.
Satana și-a terminat timpul, bucurați-vă, copii ai Sionului, Dumnezeul vostru vă binecuvântează și vă înalță la El.
În curând vă veţi bucura de o viață nouă în Mine și veţi fi sfinţi în Mine, veţi fi frumoşi ca soarele și veţi radia de lumină infinită.
Iubiții Mei copii, iată că Dumnezeul Iubirii Veșnice vine la voi să vă dea viață nouă, vă deschid noua Mea grădină, templul Duhului Sfânt și vă adun pe toţi la Pieptul Lui.
Sfânta Fecioară Maria, Mireasa Duhului Sfânt, precede întoarcerea Mea, vine cu Sfântul Mihail Arhanghel, cu Sfântul Iosif, toți sfinții și arhanghelii, pentru a termina această luptă împotriva satanei. Ea, Co-Mântuitoare a Operei Mântuirii, este Cea care zdrobește capul șarpelui străvechi și încheie această istorie amară a durerii.
ISUS ÎȘI VA ANTICIPA ÎNTOARCEREA ÎNTRE OAMENI ȘI VA ÎMBRĂȚIȘA PE FIECARE FIU.
MAMA MEA SFÂNTĂ, TU EȘTI CEA PE CARE O TRIMIT SĂ PREGĂTEASCĂ CALEA ÎNTOARCERII MELE, VEI FI FRUMOASĂ ȘI VEI FI PUTERNICĂ CUM TE-A CREAT DUMNEZEU,
VEI FI ÎN CURÂND PE PĂMÂNT ÎMBRĂCATĂ ÎN SOARE
ȘI VEI ARĂTA GLORIA LUI DUMNEZEU ÎN TINE.
Mâinile Mariei sunt pe mâinile voastre unite în rugăciune. De fiecare dată când puneţi Rozariul în mâinile voastre, ea vine să împărtășească rugăciunea cu fiecare dintre copiii ei.
Acesta este momentul, blestematul asasin, Satana, și-a terminat timpul.
Benedict al XVI-lea vine la noul Meu altar pe care îl voi ridica pentru toți aleșii Mei; vor fi celebrate Liturghii în cinstea Celui care S-a dăruit pentru mântuirea voastră.
Această Umanitate este la ora ei,... trebuie să aleagă dacă să fie cu Mine sau împotriva Mea.
Bateți-vă pieptul, o, toate popoarele Pământului, iată că Regele Regilor vine să minuneze pe toată lumea, în puterea Lui cea mare se va prezenta și va da lumii o viață nouă în El.
Sunteţi acum la sfârșitul unui timp vechi, amărăciunea și durerea vor trece dar cuvintele Mele nu vor trece niciodată! V-am pregătit un nou Pământ, o lume în care să trăiți în armonie cu Mine. Toate creaturile vor lauda cu cântecul lor de iubire infinită pentru Mine și va deveni lucru bun în Mine.
Le voi mulțumi tuturor celor care se prosternează Mie, recunoscându-Mă ca fiind unul și adevăratul Dumnezeu.
Dacă, cu inima pocăită, Îmi vor cere iertare, Eu îi voi salva.
Haideți, poporul Meu, haideți, iubitele mele creaturi, iată că Eu vin!
Vă binecuvântez Da-ul sincer și vă țin strâns la Inima Mea Sacră.
Dumnezeu vă iubește, El este cu voi. Amin.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=3914462851929155&set=a.242597375782406&type=3&theater

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu