sâmbătă, 4 iulie 2020

E TIMPUL PROVOCĂRII FINALE, Carbonia, 10 iunie 2020

Nu este disponibilă nicio descriere pentru fotografie.
 Lumina ochilor Mei sunt copiii Mei!
Avansați cu dragoste și fervoare, fiți soldații Mei, cei care nu dau greș niciodată, stați în picioare, dar cu mâinile împreunate strigați lumii adevărul.
Dumnezeu intervine în această situație a păcatului, intervine pentru a pune binele acolo unde binele nu mai este.
Babilonul a căzut, marea târfă! Iată, Dumnezeul Iubirii Veşnice sfâşie Cerurile şi coboară pentru a intra în posesia a tot ceea ce Ȋi aparţine.
E timpul pentru proba finală, Satana pierde  acum teren, crede că are victoria în mână, dar dintr-o dată Eu voi sta în fața lui și cu brațul Meu îl voi electrocuta.
Pacea să fie cu voi, copiii Mei, pacea lui Dumnezeu să fie în inimile voastre, rămâneţi liniştiţi, acum Eu intervin, iau de la cei răi şi umplu flămânzii cu bunuri, vin la voi, iubiţii Mei miri, vin să vă realimentez cu Mine.
Vântul suflă tare, vulcanul terorii freamătă, în curând va scuipa tot răul.
ROMA  ESTE DĂRUITĂ HOȚILOR. Aici se încheie istoria celui care s-a pus cu forţa la puterea Bisericii! Intervin pentru a reda splendoare Bisericii Mele! Intervin pentru a readuce lumină acolo unde nu mai este lumină; întunericul a avansat fără limite pentru că cei consacraţi Mi-au întors spatele și au preferat dușmanul.
Săracii copii, săraca Omenire, săraci toți cei care M-ați trădat! ... Nu vă prefaceţi că participaţi înaintea Mea înainte de a vă fi dezbrăcat de ceea ce aţi furat de la Mine, pentru că vine ziua care va fi pentru voi plâns și scrâşnirea dinților. În justiția Mea intervin și nimeni nu Mă poate opri, Eu Sunt!
Aștept cu iubire convertirea voastră, aștept să vă aud cerându-Mi iertare cu inima sinceră, abia atunci vă puteți ridica din nou pentru că Eu vă voi ierta, dar dacă nu vă puneţi în voia Mea veţi fi pedepsiţi la Iad.
NU SPUN LUCRURI DEŞARTE, ACESTA ESTE CUVÂNTUL LUI DUMNEZEU! ... CINE VREA SĂ ÎNȚELEGĂ, ȊNŢELEGE. Mila Mea a fost, oameni, dar voi nu L-ați primit pe Fiul Omului, dimpotrivă, L-ați disprețuit și L-ați pus pe cruce.
Astăzi veţi duce crucea aceea pe umerii voştri, veţi fi răstigniţi așa cum M-aţi răstignit.
Nu voi întârzia să pedepsesc pe cei răi și să dau frumusețe purtătorilor de pace, tuturor celor care, cu dragoste adevărată, Mi-au dăruit inima și viața lor.
Nu fiți mândri, oameni, ca nu cumva să cădeți în groapa Șarpelui,... în Gheenă, unde focul și flăcările vă vor învălui pentru totdeauna! Eu sunt Isus al vostru, Mântuitorul vostru, nu vă întoarceţi împotriva Mea! Dezbracați-vă de mândria voastră, îndepărtaţi-vă de rău, îndreptaţi-vă repede ca să nu cadă blestemul asupra voastră și a celor dragi.
Nu voi înceta până în ultimul moment să vă chem înapoi la Mine. Rezolvarea fiecărei probleme este în Mine. Veniți la Mine, copiii Mei, și dați-mi sufletul vostru, Eu îl voi ridica la Mine și îl voi umple cu daruri prețioase.
Iubiţii Mei, sunteți pe cale să primiți darul Duhului Sfânt, voi  prezenta aleșilor Mei totul despre Mine.
Sfânta Treime va intra în voi și vă va uni cu Sine.
Acesta va fi ultimul act de iubire înainte de pedeapsă. Amin.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=3887618127946961&set=a.242597375782406&type=3&theater

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu