vineri, 10 iulie 2020

John Leary, vineri, 26 iunie 2020

Alternate text goes here
Isus a spus: „Poporul Meu, vă arăt sulul care ține cele șapte sigilii din Cartea Apocalipsei și vă voi descrie aceste sigilii vouă . Poate cunoașteți aceste versete drept cei Patru Călăreți ai cărții Apocalipsei. Primul sigiliu este despre Mine pe un Cal Alb, când voi veni în victorie asupra celor răi. Al doilea sigiliu reprezintă o vreme de război cu un călăreț pe un Cal Roșu care a luat pacea de pe pământ și a stârnit oamenii să se omoare reciproc. Cel de-al treilea sigiliu era un călăreț pe un Cal Negru și avea o balanță în mână, care era un semn al Foametei care urma să vină.
Al patrulea sigiliu era un călăreț pe un Cal Verde Pal, iar numele său este moartea și iadul îl urma. Acesta a fost de asemenea un semn al unei molime care va veni peste pământ, la fel ca atacurile virusului vostru. A cincea pecete a arătat martirii Creștini care au murit apărând Cuvântul Meu. Fiecărora le-a fost oferită o haină albă și au așteptat victoria Mea. A șasea pecete s-a deschis și a avut loc un mare cutremur. Soarele a devenit negru și întreaga lună a devenit ca sângele. Stelele au căzut pe pământ și mânia lui Dumnezeu a căzut pe pământ. Al șaptelea sigiliu a fost un înger care striga: „Nu faceți rău pământului, nici mării, nici copacilor până când nu am pecetluit pe slujitorii Dumnezeului nostru pe fruntea lor. ”Îngerii Mei pun această pecete numai pe Credincioșii Mei, astfel încât ei să poată intra în refugiile Mele. A fost o mulțime mare de urmași ai Mei credincioși stând în fața Mielului și erau îmbrăcați în haine albe. Acești oameni sunt cei care au ieșit din Necazul cel Mare și și-au spălat hainele și le-au făcut albe în Sângele Mielului. Bucură-te, poporul Meu, pentru că în curând vei îndura necazul la refugiile Mele și apoi victoria Mea îi va arunca pe cei răi în iad, în timp ce Eu îi voi aduce pe credincioșii Mei în Era Mea a Pacii.”
 Fragment din John Leary, 26 iun2020

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu