marți, 5 martie 2019

Maria Julianna, 21 Noiembrie 2018

Imagini pentru prezentarea sf fec in templu
La 21 noiembrie 2018, la sărbătoarea prezentării Fecioarei Maria în templu, Domnul Isus a spus aceste lucruri:
"Creația a fost restaurată în Maria. Ea de aceea a trebuit să fie concepută fără păcatul strămoșesc, astfel încât, prin cuvintele îngerului, Ea așa să Mă conceapă de la Duhul Sfânt, precum Tatăl Meu din vecie a voit. Prin urmare, Ea nu a suferit în momentul nașterii Mele deoarece suferința fiecărei femei la naștere este din cauza pedepsei. "În dureri vei naște copilul tău." Maria este creația nouă, zorile mântuirii. În Ea a fost conceput Mântuitorul, noul Adam, care prin supunere (ascultare) a răscumpărat lumea."


Despre  preot, Domnul Isus a spus: "Eu, la rugăciunea preotului, prin contribuția Duhului Sfânt, sunt prezent pe altar. Prin intermediul preoților vreau să Mă dăruiesc credincioșilor Mei. Preoții Mei sunt mai mari decât îngerii sfinți din Rai. Îngerii Mi se închină și-Mi slujesc. Dar activitatea preoților Mei este mai mare decât a sfinților îngeri pentru că pe Mine,  Mântuitorul, Mă dau oamenilor. De aceea, preoții Mei trebuie să fie curați ca lacrima, sfinți și perfecți, pentru că doar așa sunt vrednici de Mine ".


Confirmare din Scriptură: Matei 12,13. "Isus a vorbit".

http://jezusuzenete.hu/category/2018-novemberi-uzenetek/page/3/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu