vineri, 22 martie 2019

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU ISUS CRISTOS DAT IUBITEI SALE FIICE, LUZ DE MARIA, 4 MARTIE 2019


Iubitul Meu Popor,
Vă chem să meditați la Cuvintele Mele, deși lipsa de conștientizare la unii dintre copiii Mei, obturează Chemările Mele. PENTRU EI VIN CU IUBIREA MEA, MILOSTIVIREA MEA ȘI DREPTATEA MEA ÎN FAȚA OMENIRII.
Pe un copil de al Meu căit și cu propunere fermă de a se îndrepta, Milostivirea Mea îl privește de parcă l-ar privi pentru prima dată, dându-i ceea ce este mai bun din Casa Mea. Milostivirea Mea debordează în fața uni copil cu adevărat căit și dispus să nu Mă mai ofenseze. Sunt blând și drept totodată.
NU DORESC SĂ CONFUNDAȚI MILOSTIVIREA MEA CU SCĂPAREA DE PEDEAPSĂ.
VOI VENI ȘI TOȚI COPIII MEI VOR FI JUDECAȚI, TOȚI.
La începutul postului Paștelui, Poporul Meu se află în fața Milostivirii Mele și dacă aveți căință, Eu vă voi pune în Inima Mea Preasfântă unde vă veți bucura de forța pe care v-o dau pentru a suporta ceea ce vine peste omenire, în mijlocul lipsei de judecată a celor ce provoacă cutremurarea Bisericii Mele.  
Rugați-vă și încredeți-vă în Preasfânta Mea Mamă care, ca și Poartă a Cerului, mijlocește constant pentru fiecare dintre copiii Mei, vă cheamă, vă susține încă o dată și încă o dată pentru a nu vă pierde.
Reflectați și nu dați înapoi în fața celui rău care împrăștie murdărie peste copiii Mei căci demonii cu vicleniile lor vor să vă sufoce până când vă vor face să disprețuiți Mântuirea pe care, în acest post al Paștelui în mod special, v-o ofer pentru a vă salva sufletul.
Biserica Mea suferă și câți se bucură de această suferință a copiilor Mei!
Biserica Mea este compromisă, vai de aceia care o compromit!
Vai de cei care sunt piatră de poticnire pentru copiii Mei, îi duc pe vărfurile stâncilor sau îi fac să sufere!
Poporul Meu, vă chem să fiți puternici, să rezistați iubindu-Mă, fără a da înapoi,  mărturisind Iubirea Mea prezentă în voi.
TOATE OȘTIRILE MELE CEREȘTI VIN SĂ ÎNSOȚEASCĂ BISERICA MEA FIDELĂ, FIDELĂ IUBIRII MELE, SFINTEI SCRIPTURI, FIDELĂ LEGII DIVINE, FIDELĂ ÎNVĂȚĂTURILOR ȘI ATENȚIONĂRILOR MELE.
Nu vă temeți, nu dați înapoi, rămâneți martorii Iubirii Mele căci doar așa veți reuși să mergeți  înainte. Cei ce nu sunt martorii Iubirii Mele vor fi confuzați și duși pe alte căi care duc numai la pierzanie.
BISERICA MEA ESTE UNA ÎN VOINȚA MEA, EXISTĂ DOAR UN UNIC CUVÂNT CARE ESTE CALEA, ADEVĂRUL ȘI VIAȚA, NU CUVINTE DIFERITE (vezi In 14,6)
În acest post al Paștelui în special, nu decădeți, continuați să fiți fideli, iubind-O pe Mama Mea, în special însoțiți-O pe Calea Calvarului Meu.
POPORUL MEU, TREBUIE SĂ FIȚI ÎNSĂȘI IUBIREA MEA. VĂ INVIT SĂ FIȚI CREATURI NOI, SĂ LĂSAȚI DEOPARTE PĂCATUL CE VĂ DUCE LA MOARTE SPIRITUALĂ. DEZBRĂCAȚI-VĂ DE HAINELE VECHI, LUPTAȚI ÎMPOTRIVA ACELUI ”EGO” ÎMBĂTAT CU CARE ÎI RĂNIȚI PE FRAȚII VOȘTRI, PE CEI MAI APROPIAȚI ȘI PE MINE.
Omul uită că cu judecata care judecă, va fi judecat și cu măsura cu care măsoară, îi va fi măsurat. (vezi Mt 7, 1-2).
Practicați Faptele de Milostenie și exersați-le!
Rugați-vă, copiii Mei, rugați-vă pentru Mexic, suferă, pământul lui se cutremură.
Rugați-vă, copiii Mei, rugați-vă pentru Statele Unite, solul ei se cutremură și suferă din cauza naturii.
Rugați-vă, copiii Mei, rugați-vă pentru Italia, suferă, pământul se cutremură.
Iubitul Meu Popor, Îngerul Meu de Pace vă va aduce Lumina Mea, vă va însoți, rugați-vă lui.
Împăcați-vă cu Casa Mea, vă primesc cu Iubirea Mea.
Fiți fermi cu voi înșivă, foarte fermi, nu vă îndepărtați de Mine.
Trăiți acest post al Paștelui cu dispoziția adevăratei întâlniri, în comuniune cu Iubirea Mea, cu Adevărul Meu, cu Pacea Mea, extrem de conștienți că sunteți copiii Mei.
Trăiți în Pacea Mea.
Vă binecuvântez, vă port în Preasfânta Mea Inimă.
Al vostru Isus.

BUCURĂ-TE MARIE PREACURATĂ, ZĂMISLITĂ FĂRĂ DE PĂCAT
BUCURĂ-TE MARIE PREACURATĂ, ZĂMISLITĂ FĂRĂ DE PĂCAT
BUCURĂ-TE MARIE PREACURATĂ, ZĂMISLITĂ FĂRĂ DE PĂCAT
COMENTARIUL LUZ DE MARIEI
Fraților, la începutul postului Paștelui ca și drum de convertirea intern al inimii, a minții și a gândului, suntem chemați să facem o examinare interioară profundă a stării conștiinței noastre, mai întâi înaintea Lui Dumnezeu și apoi înaintea noastră, a eului, celui căruia i se pun măști pentru ca să se diminueze conștiința și să se simtă conformă cu păcatul.
Iubirea este cel mai greu lucru pe care Domnul nostru ni-l cere căci fiecare poate să o  supună propriilor interpretări, dar nu trebuie interpretată, ci îndeplinită. Pentru a-L iubi pe Dumnezeu trebuie să-l iubim pe aproapele, deși iubirea față de aproapele este subordonată iubirii de Dumnezeu. Dacă nu se iubește aproapele, nu se iubește cum se cuvinte nici pe Dumnezeu; pe aproapele îl găsim la îndemână, în metrul pătrat al fiecăruia și se extinde în diferitele medii de viață.
Fraților, Domnul nostru ni-l menționează pe Îngerul Lui de Pace și trebuie să avem cunoștință despre Venirea Lui care va fi după apariția publică a anticristului. Îngerul de Pace, trimis de Cer către omenire, va ajunge pentru a trezi inimile adormite. Amin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu