duminică, 17 martie 2019

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU ISUS CRISTOS DAT IUBITEI SALE FIICE, LUZ DE MARIA, 14 FEBRUARIE 2019


Iubitul Meu Popor,
COASTA MEA DESCHISĂ A VĂRSAT SÂNGE ȘI APĂ PENTRU BISERICA MEA…
Confuzia crează diviziune și diviziunea este cauza dezintegrării cu care anticristul și-a propus schisma Bisericii Mele.
BĂTĂLIA ÎNTRE BINE ȘI RĂU NU A ÎNCETAT, RĂMÂNE ÎN EFERVESCENȚĂ. Răul alimentează strategiile sale împotriva copiilor Mei, a celor care sunt slăbiți de lumesc și aderă la tentaculele răului. Ei s-au compromis cu ideologiile libertinajului și ale falsității lui. Poporul Meu și-a creat dumnezei după placul lui, adorându-i, decăzând în depravări primejdioase împotriva Mea.
EI CONTINUĂ SĂ TRĂIASCĂ DUPĂ LUMESC ȘI PROFAN, MĂ FORȚEAZĂ SĂ PRIVESC PROFANUL, O IAU ÎN DERÂDERE PE MAMA MEA ȘI AU FĂCUT-O BĂTAIE DE JOC ÎNAINTEA CELOR CARE NU MĂ IUBESC...
Copiii Mei, Eu am cărat crucea fiecăruia dintre voi, am cărat-o cu păcatele voastre, iar omenirea o reduce la concepte atât de deprimante că până și Îngerii Mei plâng pentru ea. PATIMA MEA O PRIVESC CA PE UN SPECTACOL, LĂSÂND DEOPARTE IUBIREA TATĂLUI MEU PENTRU COPIII LUI.
Cum Mă insultă unii dintre cei care cred că Mă reprezintă!
Ideologiile exaltează, omul se crede puternic  în fața puterii de a omorî pe cel lipsit de apărare și inocent, iar diavolul care a primit putere de la păcatele împotriva Darului vieții, își cere încă de pe acum prada lui, aceea a sufletelor celor ce dictează sentința la moarte a inocenților.
EU SUNT MILOSTIVIRE. OMUL CARE PUNE ÎN PRACTICĂ PROIECTE ÎMPOTRIVA DARULUI VIEȚII ÎN LIBERTATEA LUI DE ALEGERE ESTE RESPONSABIL DE JUDECĂȚILE LUI.
Poporul Meu, cu cât vă găsiți mai aproape de îndeplinirea Revelațiilor Mele și ale Mamei Mele ce le-am dat pentru lume pentru ca toți oamenii să se convertească și să-și mântuiască sufletul, cu atât mai multe strategii folosește anticristul împotriva copiilor Mei și ai Mamei Mele pentru a vă pierde.
Sfânta Scriptură este uitată, anulată de unii și tergiversată de alții după placul lor cu scopul de a Mă reduce ca Rege și Domn al Cerului și Pământului (vezi I Tim 6,15; 1,17).
Ca și copii fideli, trebuie să credeți în Trinitatea Noastră. Deschideți-vă conștiința pentru ca să înțelegeți că păcatul vă conduce la mizerie, la oboseală și că diavolul nu vă oferă o stare de fericire permanentă, ci vă dă stări de euforie pentru ca să vă murdăriți sufletul și să-l contaminați pe fratele vostru.
Voi veni să separ grâul de neghină (vezi Lc 3,17), pe cei buni de cei răi, de bălegarul care nu a servit la fertilizare, ci a înnoroit pe unde a trecut. Dar, înainte de asta, DIN CASA MEA VA VENI MILOSTIVIREA MEA. DIN CER VA VENI LUMINA CARE VA FI VĂZUTĂ DE TOATĂ OMENIREA ȘI VA FORMA CRUCEA MEA ÎNAINTEA ZILEI ILUMINĂRII CONȘTIINȚEI.
Iubitul meu popor, nu toți Mă iubesc, nu toți Mă ascultă, nu toți Mă adoră, nu toți Mă onorează, nu toți O iubesc pe Mama Mea, nici nu O respectă, nici nu O venerează.
Vă privesc cum sunteți absorbiți de gânduri rele care nu vă oferă nici un rod, dar vă încântă dorințele, acelea la care demonii vă incită pentru că v-ați despărțit de Mine.
CREDEȚI, COPIII MEI, CREDEȚI! NU CU O CREDINȚA SLABĂ, CI CU GÂNDUL VOSTRU...
NU DORESC O CREDINȚĂ FĂRĂ FUNDAMENT, FĂRĂ VIAȚĂ INTERIOARĂ, FĂRĂ FAPTE, ”PENTRU CĂ AȘA CUM TRUPUL FĂRĂ DUH E MORT, CREDINȚA FĂRĂ FAPTE E MOARTĂ” (vezi Scrisoarea Sf apostol Iacob 2,26)
Iubitul Meu Popor, fiți conștienți:
Iubirea Mea nu este o ideologie...
Iubirea Mea nu este o expresie...
Iubirea Mea nu este un modernism...
IUBIREA MEA ȘI CUVÂNTUL MEU SUNT CALEA, ADEVĂRUL ȘI VIAȚA
(vezi In 14,6)
Iubitul Meu Popor, nu vă îngrijorați pentru lucrurile lumii (vezi Mt 6,25). Voi sunteți diferiți, iubiți Adevărul Meu, pentru el trăiți și veți suferi pentru că nu v-ați îndepărtat de Adevărul Meu.
AM VĂRSAT SÂNGE ȘI APĂ PENTRU ACEI COPII AI MEI CARE CONFUZAȚI ALEG CALEA GREȘITĂ, ADERÂND LA LIBERTINAJ ȘI GREȘELI
Poporul Meu, rămâneți uniți rugându-vă tot timpul, fără a uita că trebuie să puneți în practică credința față de frații voștri. Fiți însăși Iubirea Mea.
Iubitul Meu Popor, omenirea prețuiește atâta avansarea în tehnologie în special și Eu vă spun că de aceeași tehnologie omenirea va fi privată. Pământul a fost martirizat de om din cauza marilor puteri mondiale care i-au injectat tehnologie rău implementată cu care l-au intoxicat. Nucleul pământului s-a schimbat  fiind vulnerabil și conducând omul să fie vulnerabil la efectele soarelui.
Iubiți copii, revoltele sociale nu se opresc, se accentuează și flagelările pentru copiii Mei sunt continue.
VENIȚI LA MINE, NU CONTINUAȚI SĂ RENUNȚAȚI LA MINE, NU O OFENSAȚI PE MAMA MEA, EA ESTE FIICA TATĂLUI MEU, MAMA MEA, TEMPLUL ȘI TABERNACOLUL DUHULUI SFÂNT.
Vă chem să vă rugați pentru Statele Unite, este puternic cutremurat.
Vă chem să vă rugați pentru voi înșivă pentru ca să nu fiți confuzați în credință.
Vă chem să vă rugați, pământul se cutremură de la o extremă la alta.
Iubitul Meu Popor,  nu vă îndepărtați de Mine; Mama Mea Își întinde Mâna Ei în fața fiecăruia.
Îngerul Meu de Pace vă privește și așteaptă Voința Mea pentru a-i ajuta pe copiii Mei. Îngerul Meu de Pace suferă în fața renunțării alor Mei de a Mă iubi și respecta, suferă în fața renunțării la Iubirea Mamei Mele.
Nu vă abandonez, Eu rămân alături de voi, acceptați-Mă!
Nu uitați că diavolul a ajuns să-i despartă pe cei ai Mei pentru ca să fie pradă ușoară pentru el, în unitate nu va reuși să vă doboare. Fiți însăși Iubirea Mea, iertați pentru ca Eu să vă iert, fiți umili și caritativi asemenea Mie pentru ca să dați mărturie.
Binecuvântarea Mea este cu voi.
Al vostru Isus

BUCURĂ-TE MARIE PREACURATĂ, ZĂMISLITĂ FĂRĂ DE PĂCAT
BUCURĂ-TE MARIE PREACURATĂ, ZĂMISLITĂ FĂRĂ DE PĂCAT
BUCURĂ-TE MARIE PREACURATĂ, ZĂMISLITĂ FĂRĂ DE PĂCAT

COMENTARIUL LUZ DE MARIEI

Fraților, Domnul nostru Isus Cristos, izvor de apă vie, ne este dat pentru ca să fim uniți în aceeași credință.
Ne reafirmă speranța că nu suntem singuri, ca disperarea să nu facă din noi o pradă.
Fraților, este dureros ca Însuși Cristos să arate că Mama Lui și Mama noastră a ajuns să fie motiv de batjocură, ”bătaie de joc”. La atâtea ofense pot doar să spun: DOMNUL MEU ȘI DUMNEZEUL MEU!...
Cât ne lipsește nouă ca fii ai Lui Dumnezeu pentru a-i răspunde cum se cuvine! Vedem calea pe care apucă Poporul Lui Dumnezeu și cum trebuie să cerem acel Ajutor Divin care este indispensabil pentru a putea continua și pe care unii încă îl disprețuiesc.
Fraților, masificarea este obiectivul anticristului pentru a părea că totul este bun și astfel el să elimine discernământul, rodul Duhului Sfânt în om. Răul atacă și omul continuă, precum spune Domnul, într-o stare de euforie permanentă, unde răul este considerat bine.
Ca fii ai Lui Dumnezeu trebuie să ne trezim, trebuie să ne protejăm în Iubirea Divină și în Inima Imaculată a Mamei noastre, să ne refugiem, nu pentru a ne ascunde, ci pentru că în acel refugiu găsim puterea pentru a rezista, iubind cu toate forțele noastre, simțind pe Dumnezeu Unul și Întreit, fiind mai spirituali și trăind, nu o falsă religiozitate, ci trăind în Voința Divină. Amin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu