luni, 4 martie 2019

Promisiunile Domnului Isus celor care Îi cinstesc Sfintele Răni și Sângele Preasfânt


Imagine similară

1.Acela care oferă zilnic rugăciunile, munca, sacrificiile împreună cu Rănile și Sângele Meu Tatălui Ceresc, poate fi sigur ca ele sunt scrise în Inima Mea și, din partea Tatălui Ceresc, îl așteaptă milostivire; rugăciunile și viața lui sunt plăcute lui Dumnezeu.

2.Acela care oferă rugăciunile, sacrificiile, suferințele împreună cu Rănile și Sângele Meu, va avea parte de fericire dublă în viața veșnică și poate obține convertirea multor păcătoși.

3.Acela care oferă cu părere de rău, sincer, înaintea Sfintei Împărtășanii, Rănile Și Sângele Meu pentru păcatele sale (cele știute și neștiute), poate fi sigur că nu primește Sfânta Împărtășanie cu nevrednicie și îl așteaptă o fericită înviere.

Rugăciune:
“ Tată Veșnic, Atotputernic, iată, mă prezint la masa Unului Născut Fiu al Tău, Isus Cristos, ca sa iau vrednic Trupul și Sângele pe care L-a jertfit pentru noi și așa, împreună cu El, să mă unesc cu cea mai Sfântă Jertfă și să dobândesc viața veșnică. Cu acest prilej sfânt, Îți ofer sacrificiul Lui pentru păcatele noastre, suferințele pe Cruce, Sfintele Răni, Inima străpunsă, Prețiosul Sânge, pentru păcatele vieții mele și pentru acelea pe care nu sunt în stare să le recunosc. O Tată, fii îndurător!” Amin.

4.Sufletul celui care, înainte și după spovadă, oferă suferințele și Prețiosul Meu Sânge ca răscumpărare pentru toate păcatele vieții și de bunăvoie se roagă Rozarul Sfintelor Mele Răni, va fi așa de curat și de frumos ca și cum atunci ar fi fost botezat. De aceea, după fiecare spovadă, poate să ceară convertirea unui mare păcătos.

Rugăciune:
“ Tată Veșnic, acum, după ce mi-am enumarat păcatele, având o căință sfântă, mă pregătesc pentru mărturisire (sau le-am mărturisit), cerșind îndurare, Îți ofer Ție suferințele lui Isus Cristos și Prețiosul Lui Sânge pentru păcatele mele din viață și promit că mă voi ruga Rozarul Sfintelor Răni. O Tată, Te rog să mă ierți pentru Inima Străpunsă a lui Isus și pentru Lacrimile Mariei.Tată Sfânt, permite, Te rog, ca pe baza promisiunilor date de Domnul Isus Cristos, primite prin sora Maria Chambon, să cer convertirea unui mare păcătos, acela pe care Inima, unită în Sf. Duh, a lui Isus și a Mariei, îl propun spre mântuire!”Amin.

5.Acela care oferă zilnic Prețiosul Sânge pentru aceia care mor în ziua respectivă și în numele lor se căiește de păcate, poate fi sigur că deschide cerul pentru mulți răposați și el însuși poate spera la o moarte frumoasă.

6.Acela care oferă Prețiosul Sânge și Rănile pricinuite de cununa cu spini pentru iertarea păcătoșilor, restabilește împăcarea cu Dumnezeu, poate implora renunțarea la multe pedepse grele și poate obține pentru el merite în viața veșnică.

Punctele 1 și 2, precum 5 și 6 pot fi făcute împreună ca o rugăciune zilnică:
“ Tată Veșnic, Te iubesc, Te ador, am încredere în Tine! Cu plecăciunea inimii și a sufletului meu, îngenunchez la picioarele Tale și Îți ofer Ție, prin Inima unită în Sf. Duh a lui Isus și a Mariei, toate rugăciunile, toate bucuriile, suferințele, odihna și cele mai neînsemnate fapte din ziua aceasta, împreună cu cele cinci Răni ale lui Isus Cristos și Rănile primite de la biciuiri, loviri, de la coroana cu spini și purtarea Crucii, împreună cu prețiosul Sânge pentru următorele intenții:
-          Sfinte Tată, prin Inima lui Isus Cristos și a Mariei, păzește-mă de influența dăunătoare a lumii. Pentru Sfințenia Ta, ajută-mă ca în fiecare zi din viața mea să-Ți slujesc cu dragoste numai Ție și nu mie!
-          Tată, primește oferta mea pentru convertirea păcătoșilor și pentru aceia care mor în această zi! În locul lor și în numele lor, mă căiesc pentru păcatele întregii lor vieți. Privește, Tată, Isus Cristos și-a vărsat Prețiosul Sânge pe altarul sfânt al împăcării, pe Cruce, pentru toți oamenii. Fii milostiv în această zi cu răposații!
-          Părinte Sfânt, primește oferta mea ca răscumpărare pentru nerecunoștința lumii, pentru acele păcate care au fost săvârșite împotriva lui Ius Cristos ca Dumnezeu adevărat și drept, împotriva Celui mai Mare Binefăcător al omenirii și care sunt încă înfăptuite și în zilele noastre de oameni! Tată, fii îndurător față de lumea noastră păcătoasă! Privește la slăbiciunile nostre omenești și vezi puterea devastatoare a stăpânului lumii și salvează-ne de rău! Să vină pe pământ Domnia lui Isus Cristos, împărăția Lui în care El este Rege și Maria Regină!” Amin.

Sufletul care va cinsti Sfintele Mele Răni și le va oferi Tatălui Ceresc pentru sufletele din Purgator, va fi însoțit la moarte de Maica Mea Preasfântă și de îngeri, iar Eu, strălucind de glorie, îI voi primi pentru a-l încorona.

Rozarul Sfintelor Răni.
(pe care sora Marta l-a primit de la Isus)

(Pe cruce): Isuse Cristoase Mântuitorul nostru, fii milostiv față de noi și față de întreaga lume și mântuiește-ne! Amin.

(Pe boabele mari, în loc de Tatăl nostru): Tată Veșnic, Îți oferim Ție Rănile Sfinte ale Domnului nostru Isus Cristos ca rănile sufletelor noastre să se vindece.

(Pe cele 3 boabe mici): Sfinte Dumnezeule, Sfinte Tare, Sfinte fără de Moarte, miluiește-ne pe noi și întreaga lume! Amin.
Isuse al meu, ai milă de noi în pericolul prezent, miluiește-ne și acoperă-ne cu Sângele Tău Sfânt! Amin.
Tată Veșnic, arată-ne milostivirea Ta prin Sângele Unului Născut Fiu al Tău, Isus Cristos! Amin.

(Pe boabele mici din decade, în loc de Bucură-te Marie): Isuse al meu, prin meritele Rănilor Tale Sfinte, iartă-ne și  miluiește-ne!

(În încheiere): Tată Veșnic! Arată-ne mila Ta prin Sângele Fiului Tău, Isus Cristos! Amin.(de 3 ori).

Cuvintele Domnului Isus:
“Puteți fi fericiți că v-am învățat această rugăciune:
Isuse al meu, prin meritele Ranilor Tale Sfinte, iartă-ne și miluiește-ne!”
Vorbele-Mi pe care le-ați primit ca să Mă chemați în ajutor sunt milostivire de foc, vin din Cer, și prin rugăciunile voastre trebuie să se reîntoarcă acolo”.

(Extras din cartea “Comoara Rănilor Mele este a voastră”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu