sâmbătă, 27 iunie 2020

CU VOI ȊNCEPE O NOUĂ ISTORIE, Carbonia, 06-06-2020

Nu este disponibilă nicio descriere pentru fotografie.

Vreau să vă ofer tot ce am în dragoste și vreau să vă încunun cu Mine.
Eu sunt Dumnezeul Iubirii Veșnice și vă chem la Mine. Urmaţi-Mă, copiii Mei, și nu vă îndoiţi niciodată de Cuvântul Meu.
AZI SCRIU ACESTE ULTIME CUVINTE ȊNAINTE DE A ȊNCEPE UN TIMP NOU, …
ALĂTURI DE VOI, VOI ÎNCEPE O NOUĂ ISTORIE, O NOUĂ VIAȚĂ ÎN IUBIRE PERFECTĂ.
Sunteți cele mai frumoase bijuterii ale Mele, sunteți cele mai frumoase flori din Gradina Mea. Vă dau din Mine și voi Mă îmbrățișați, vă alăturați Dumnezeului vostru al Iubirii pentru a fi iubire în Iubire.
BUCURAŢI-VĂ, COPIII MEI, PENTRU CĂ TIMPUL ESTE APROAPE PENTRU VOI, TOTUL E GATA SĂ ÎNCEAPĂ CU MINE.
MAREA APOSTAZIE ESTE ÎN DESFĂŞURARE, CRIMINALUL A DISTRUS ACEȘTI COPII, SULTANUL SOSEŞTE SĂ-ŞI IA SCAUNUL.
Acum sunteți la sfârșitul acestei istorii străvechi a păcatului, un nou Pământ se deschide noului popor al lui Dumnezeu, un parfum nou de Primăvara nouă.
Nu veţi mai aștepta dincolo de această perioadă în care trăiţi în prezent pe Pământ, pentru că vă deschid noua Mea lume formată din lucruri bune și gustoase.
Vă privesc și vă îmbrățișez în Inima mea Sacră, sunteţi încântare în ochii Mei, Da-ul vostru a fost credincios; curajul vostru mare, aţi luptat împotriva lumii pentru a vă apăra credința în Cristos Domnul; aţi apărat Biserica lui Dumnezeu cu viața voastră, punându-vă în continuitatea Sa neacceptând noile reforme impuse de regele malefic.
Acest cuvânt al Meu pentru voi aici, pe acest Deal Sacru, este o binecuvântare pentru voi și pentru toți cei care îl vor primi.
Vă iubesc veșnic, copiii Mei binecuvântați, vă aștept în Mine și doresc cu ardoare să locuiți acolo pentru eternitate. Aţi fost creaţi pentru a fi bijuteriile Mele, frații Mei, moștenitorii Iubirii, niciunul dintre copiii Mei nu va fi neglijat.
Tatăl avansează deja în Planul Său, intervenția Sa este iminentă. Cerul poruncește deja misiunea către Îngerii Săi, către Armata Sa cerească.
Deodată Mă veţi vedea înaintea voastră, dintr-o dată viața voastră se va schimba: vă veţi regăsi într-o lume nouă, ... un Paradis, ceea ce Tatăl pregătise deja pentru aleșii Săi.
Consacrarea voastră zilnică la Inima Imaculată a Mariei v-a făcut puternici în luptă, chiar dacă oboseala se resimte, inima este puternică în Mine.
VEŢI AVANSA CA ADEVĂRAŢI SOLDAŢI ÎN CRISTOS ȘI VEŢI UNGE FRUNŢILE CELOR CARE, DORNICI, VĂ VOR CERE SĂ CUNOASCĂ IUBIREA.
SUNTEŢI PE CALE SĂ FIŢI INVESTIŢI DE DUHUL SFÂNT, SUNTEŢI PE CALE SĂ ÎNCEPEȚI MISIUNEA VOASTRĂ ADEVĂRATĂ, FIECARE CU RESPONSABILITATEA SA; VEŢI AVEA MULT DE MUNCIT, DAR VEŢI AVEA SATISFACŢII INFINITE PENTRU CĂ VEȚI ÎMBRĂȚIȘA PENTRU MINE UN POPOR REGĂSIT: CEL CE ERA PIERDUT ȘI ACUM SE ÎNTOARCE LA TATĂL. PRIN LUCRAREA ULTIMILOR APOSTOLI, SE VA REALIZA OPERA  MÂNTUIRII.
Maria, ca și Co-Mântuitoare a Operei, va iniţia un popor nou și sfânt și îl va prezenta Fiului ei, Isus.
TIMPUL ESTE ACESTA. VEŢI ÎNCEPE CURÂND O CĂLĂTORIE CARE VĂ VA CONDUCE ÎN PARADIS.
Dumnezeu vă binecuvântează cu iubire infinită. Amin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu