marți, 5 decembrie 2017

Ora de Har Universal – 8 decembrie, la prânz, în cinstea Mariei, Rosa Mystica

„Pentru venirea Mea la Montichiari, Eu doresc să fiu numită Rosa Mystica. Doresc ca în fiecare an, la 8 decembrie, să se practice, la ora 12 la prânz, Ora de Har Universal. Prin această practică se vor obţine numeroase haruri spirituale şi trupeşti.”

Képtalálat a következőre: „rosa mistica”
Ora de har – 8 decembrie, la prânz
Cererea Măicuţei noastre cereşti pentru Ora de har:
1. să fie ţinută o Oră de Har în fiecare an la 8 decembrie, în cinstea Mariei Rosa mistica
2. începe la ora 12 ziua până la ora 13 (o oră de rugăciune)
3. poate fi ţinută în biserică sau acasă, însă persoana care ţine această oră trebuie să se asigure că nu este distrasă în niciun fel
4. Ora de har se începe rugându-ne de 3 ori Psalmul 51
5. Restul orei trebuie petrecut în comunicare tăcută cu Dumnezeu, adoraţia sfintei ostii, meditare la patimile lui Cristos, recitarea rozarului, lăudând pe Domnul în modul vostru propriu sau prin rugăciunile voastre favorite, cântând imnuri etc
PSALMUL 51 (50)
3 Ai milă de mine, Dumnezeule,
după marea ta bunătate,
și, după mulțimea îndurărilor tale,
șterge fărădelegea mea!
4 Spală-mă cu desăvârșire de nelegiuirea mea
și curăță-mă de păcatul meu!
5 Căci recunosc fărădelegea mea
și păcatul meu stă pururi înaintea mea.
6 Împotriva ta, numai împotriva ta am păcătuit
și ce-i rău înaintea ta am făcut.
De aceea, tu ești drept în sentințele tale
și nepărtinitor în judecățile tale.
7 Căci, iată, în nelegiuire m-am născut
și în păcat m-a zămislit mama mea!
8 Iată, ție îți place adevărul în adâncul [inimii],
fă deci să pătrundă înțelepciunea înlăuntrul meu!
9 Stropește-mă cu isop și voi fi curat,
spală-mă și voi fi mai alb decât zăpada!
10 Fă să aud [un cuvânt] de bucurie și veselie
și oasele pe care le-ai zdrobit vor tresălta!
11 Întoarce-ți fața de la păcatele mele
și șterge toate nelegiuirile mele.
12 Creează în mine o inimă curată, Dumnezeule,
și un duh statornic înnoiește înlăuntrul meu!
13 Nu mă alunga de la fața ta
și duhul tău sfânt nu-l lua de la mine!
14 Dă-mi înapoi bucuria mântuirii tale
și întărește-mă cu duh binevoitor!
15 Atunci voi învăța pe cei fără de lege căile tale
și cei păcătoși la tine se vor întoarce.
16 Mântuiește-mă de sânge, Dumnezeule,
Dumnezeul mântuirii mele,
și limba mea va preamări dreptatea ta!
17 Doamne, deschide-mi buzele
și gura mea va vesti lauda ta!
18 Pentru că jertfele nu-ți sunt plăcute
și, chiar dacă ți-aș aduce,
arderile de tot nu te-ar mulțumi.
19 Jertfa mea, Dumnezeule, este duhul smerit,
inima căită și smerită, Dumnezeule, n-o disprețui!
20 În bunătatea ta, [Doamne], fă bine Sionului
și reclădește zidurile Ierusalimului!
21 Atunci îți vor fi plăcute jertfele de dreptate,
arderile de tot și ofrandele;
atunci ți se vor oferi viței pe altarul tău.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu