joi, 22 februarie 2018

Mesaj primit de Maria Julianna în 12 decembrie 2017

IXAcasă, Domnul Isus spune….
Dragii Mei copii! Dumnezeu nu permite să fie batjocorât. O vreme mai îndur, aştept,  dau dovadă de răbdare, dar la sfârşit răsplătesc pe fiecare potrivit faptelor sale. Este înfricoşător să ajungi în mâinile Dumnezeului celui Viu, fiindcă Dumnezeu este foc ce mistuie. Dreptatea Sa este la fel de profundă şi desăvârşită ca şi Îndurarea Sa. Dumnezeu analizează inima şi rărunchii. El vedea gândul şi inteţia fiecărui om. Ia în calcul fiecare faptă şi răsplăteşte fiecăruia potrivit faptelor sale. Pe cei buni şi drepţi îi răsplăteşte îmbelşugat cu viaţa veşnică. Însă înşelătorii, mincinoşii, cei răi, ajung în focul veşnic unde va fi plânset şi scrâşnirea dinţilor.
Copiii Mei! Feriţi-vă d orice păcat! Doar legile lui Dumnezeu să lumineze calea voastră ca o rază de lumină. Străduiţi-vă să le ţineţi în toate împrejurările. Fiţi sfinţi! Trăiţi în permanent pegătiţi şi atunci vă feresc de orice suferinţă, chir dacă aparenţele exterioare ar arăta altceva. Dacă vă prigonesc şi vă ameninţă, Eu şi atunci vă dăruiesc o asemenea putere şi bucurie sufletească încât veţi bagateliza toate împrejurările exterioare. În inimile voastre veţi repeta cele opt fericiri pe care le-am spus în Predica de pe Munte, deoarece cauza şi izvorul bucuriei voastre sunt Eu, Cel Înviat, Mântuitorul, Cristosul, Domnul, Judecătorul Veşnic. Toată speranţa este în Mine, de aceea niciodată nu veţi fi dezamăgiţi. Dar vai celui care se încrede în oameni! E ca şi casa construită pe nisip ce se dărâmă la prima furtună.
Copilaşii Mei! Ascultaţi avertizările Mele. Transpuneţi în fapte învăţătura Mea şi atunci veţi fi fericiţi aici pe Pământ! Veţi avea o mare pace sufletească şi veţi câştiga viaţa veşnică. Pentru asta vă binecuvântez cu binecuvântarea Mea întărtioare, ce se revarsă din Inima Mea iubitoare, în numele Tatălui, al Fiului şi al Sfântului Duh.
Întărire din Sfânta Scriptură: Mc3,28: „Adevărat vă spun.”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu