miercuri, 28 februarie 2018

VĂ VORBEȘTE DUMNEZEU


Iată că vântul bate,
Troienele sunt  înalte.
Cu gerul nu-i de glumit,
Din ce în ce mai cumplit.

Cum n-ați văzut veți vedea,
Ce mare-i puterea Mea,
De acum ce vă așteaptă…
De sub nămeți vă bag sub apă.

După ger vine căldură,
De o să fugiți la umbră.
Câteva zile, nu mult,
Va fi cald după acest frig.

Așa-i că nu vă convine?
Dar n-aud strigând la Mine:
Doamne, ne iartă, ne scapă,
De păcate, vânt, ger, zăpadă!

La voi strig de mii de ani,
Nu mai sunteți solidari,
În credință și în fapte,
Ci în ură și păcate.

Vă îmbrac, apoi vă spăl,
În zăpadă, de nămol.
Fac cu voi ca la mașină,
De spălat cu centrifugă.

Poate așa seama vă dați,
Cât sunteți de nespălați,
Cum pe afară și înăuntru,
Cum trupul și sufletul.

După asta trimit vânt,
Ca bine să vă usuc,
Și după, vă scutur bine,
Să vă amintiți de Mine.

Ați cam uitat cine-s Eu,
Vă vorbește Dumnezeu.
Spun de români, România,
Că trimit spre voi mânia.

Pedeapsa nu va fi mare,
Cât pentru purificare.
Pentru unii suferă toți,
Pentru masoni, pentru hoți.

Îi voi lua pe toți la rând,
În coloană o să-i înșir.
Ca în pas de defilare,
Îi voi scoate la plimbare,

Că s-au cam îmbâcsit,
De aroganță și înrăit.
Toate au un început,
Și asta nu ține mult,

Însă s-a întrecut măsura,
Cu aroganța și minciuna,
Că spun una și fac alta,
Și ei tot își măresc gloata.

Vor să ia puterea toată,
Nimeni nu le stea în față.
Ce gândesc ei vor să facă,
Dar de Mine n-or să treacă,

Cum cu ei am să Mă lupt,
Că nu-i greu ca să-i înving.
Nu fac cruce, nu se roagă,
Cu minciuni lumea înșeală,

Că nu pot da ce promit,
Sacul a ajuns la fund,
Și s-a rărit, nu mai ține,
Chiar de vor ceva a pune.

Asta pentru țară, lume,
Că ei și-au făcut destule;
Multe ponturi, multe jocuri,
Că nu poți ca să-i descoperi.

Mafia lor e modernă,
Nu poate a fi prinsă-n schemă.
Ca de păianjen o pânză,
Așa tare e întinsă.

Copii, Eu pot să vă ajut,
Dar rugați-vă! V-am spus.
Dacă nu-Mi ascultați vorba,
Ajungeți ca la Sodoma.
                               marți, 27.02.2018, ora:19:51

2 comentarii: