marți, 27 februarie 2018

Mesaj primit de Maria Julianna în 15 decembrie 2017

IX Acasă, Domnul Isus spune...
Îi transmit lui X: Dragul Meu copil! Să nu doreşti a corespunde oamenilor, ci doar lui Dumnezeu! Ce-i foloseşte omului de câştigă întreaga lume, însă sufletul şi-l pierde? Ce ar putea da la schimb cu sufletul său? Sufletul tău este în proprietatea Mea şi-l ţin pentru Mine. Vreau ca Eu să fiu pe primul loc şi deasupra a toate. Mi te doresc pentru Mine. Vreau să te fac sfânt. Lasă mereu timp suficient pentru rugăciune şi pentru a diloga cu Mine. Eu mă îngrijesc de tine. Te binecuvântez, fiule, cu iubirea nemărginită ce se revarsă din Inima Mea, în numele Tatălui, al Fiului şi al Sfântului Duh.
Întărire din Sfânta Scriptură: Mc 9,7: „...şi s-a auzit un Glas din Ceruri: Acesta ste Fiul Meu iubit, pe El să-L ascultaţi.”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu