luni, 26 februarie 2018

Mesaj primit de Maria Julianna în 13 decembrie 2017

IX Acasă, Domnul Isus spune...
Dragii Mei copii! Vă aflaţi în ajunul unei mai distrugeri. Oamenii acumulează păcate peste păcate. Tatăl Meu îi va pedepsi aspru pe cei care nu vor să-L cunoască lăsând la o parte legile Sale. Cei buni vor pieri alătuiri de cei răi. Însă cei buni îşi vor primi răsplata în Ceruri, în timp ce răii vor suferi în iad.
Copiii Mei! A mai rămas doar o singură scăpare: Îndurarea Mea nemărginită. De Mă veţi implora, vă puteţi salva sufletele. Primiţi avertizările Mele, curăţiţi-vă sufletul de orice păcate în sacramentul Spovedaniei şi atunci veţi scăpa. Vă binecuvântez, cu binecuvântarea Mea întăritoare, în numele Tatălui, al Fiului şi al Sfântului Duh.”
Întărire din Sfânta Scriptură: Mc1,14-15:...şi spunând: „Timpul s-a împlinit, Împărăţia lui Dumnezeu este aproape. Convertiţi-vă şi credeţi în Evanghelie.”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu