joi, 15 martie 2018

Mesajul din 13 martie 2018 dat Emiliei Mezei de Sfânta Fecioară Maria



 În biserică după Sfânta Liturghie


Conversaţie cu Sfânta Fecioară:
Draga mea mamă Cerească, Regina inimii mele, regina Păcii. Nu ştiu ce să fac. Aş vrea să merg la Medjugorje. Ce mă sfătuieşti să fac?
 „ Fiica mea iubită. Şi eu te aştept, pregăteşte-te, vino. Nu te preocupa de cele materiale. Vei avea banii ca să vii. Pregăteşte-te, fiindcă eu în curând voi pleca. Îmi voi lua rămas bun de la voi. Pregătiţi-vă de Marele Avertisment. Vino fiica mea. Pregăteşte-te. Te aştept cu mare drag şi nu te îngrijora. Totul va fi bine. Fii binecuvântată.”
 „ Mulţumesc Măicuţa mea! Ajută-mă să pot merge la Medjugorje. Te rog frumos, ajută-mă.”
 „ Te ajut, fiica mea, vei primi banii de care ai nevoie ca să vii pentru ca să fim împreună de acest Paşte, fiindcă eu în curând îmi voi lua rămas bun de la voi. Marele Avertisment este în prag. Şi eu voi pleca, fiica mea,  şi aştept să vii ca să petrecem un pic de timp împreună. Dar nu te îngrijora, totul va fi bine. În curând se va termina această lume haínă. Va fi purificată.  Tot răul se va termina!!! Nu te îngrijora, totul va fi bine.  Încurajează-i şi pe ceilalţi fraţi ai tăi ca să rămână statornici în rugăciune, în ispăşire, în iubire, lângă Dumnezeu şi totul va fi bine. Acum se dă o bătălie foarte-foarte mare pentru suflete. Cel rău este tot mai furios,... dar totul va fi bine.  Încurajează-i pe fraţii  tăi din nou ca ACUM, AZI,  să se abandoneze lui Dumnezeu, să se căiască sincer, să-şi salveze sufletul, încă acum,... acum în acest timp de har, în acest timp sfânt, fiindcă nu vor mai avea ocazia. Zoreşte-i din nou. Spune-le tuturor aşa cum poţi.  ZOREŞTE-I!!! Nu mai este timp. Vino fiica mea, pregăteşte-te să vii la Medjugorje. Nu te îngrijora, vei avea banii necesari.  Pregăteşte-te. Înscrie-te şi haide. Te aştept cu drag. Îţi voi mai trasmite. Fii binecuvântată.  Mulţumesc. „

P.S. Am fost într-o mică criză financiară şi am întrebat-o pe Sfânta Fecioară ce să fac. Iar ea mi-a răspuns să nu mă îngrijorez din această cauză. M-a şi ajutat foarte rapid.
Dacă cineva simte chemarea Sfintei Fecioare în inimă, să nu ezite. Să vină la Medjugorje!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu