sâmbătă, 17 martie 2018

Tatăl sunt care-i Stăpân


Știți cu Lot cum am vorbit,
Ce sunt Dumnezeu și sfânt.
Lui Anton la fel i-am spus,
Că prin el Eu vă anunț:

Cuvintele nu-Mi călcați,
În picioare sau prin glas,
Nu cum doar vouă vă place,
Că cu foc se vor întoarce.

Pe profeți batjocorâți,
Veți vedea ce ei au scris,
Că n-a fost din mintea lor,
Le-au dictat totul din cer,

Că Sfânta Treime a fost,
Sau Maria venind jos,
Până la voi pe pământ,
Ca să ducă al Meu cuvânt.

Cuvântul e Dumnezeu,
Care v-a vorbit mereu.
Și-acum la urmă de tot,
Lui Anton spun ca lui Lot:

Întoarceți-vă la credință,
Că mai este o secundă,
Din timpul cel de pe urmă,
Care e scris în Scriptură.

Anton strigă ca și Lot,
Ca să vă salvez pe toți.
Să văd ce răspuns primesc,
Dacă nu, Mă hotărăsc,

Să deschid poarta din cer,
Și să trimit foc din el.
Nimic nu vă mai surprinde,
Ca și cum că vă convine.

Eu nu vreau cum voi gândiți,
Ci ca să fiți mântuiți.
Vă iubesc, mereu vă spun,
Și vă sunt Tatăl cel bun,

Care iartă, care scapă,
De păcat și de pedeapsă.
Înțelegeți ce vă spun?
Că nu a mai rămas timp,

De gândit, de așteptare,
Pentru clipa următoare.
Să fiți pregătiți vă îndemn,
Pentru un moment solemn.

Nu vă spun, o să-l aflați,
Dacă o să vă rugați.
Doar atât o să mai spun:
Ce vă așteaptă de acum.

Tatăl sunt care-i Stăpân,
Pe istoria ăstui timp
Și pe a celui următor,
V-am vorbit vouă din cer.
         sâmbătă, 17.03.2018, ora 18:15 A Ciobanu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu