vineri, 16 martie 2018

Sunt Stăpânul timpului


Imagini pentru vant naprasnic
Îndată vântul va bate,
Și va da totul la o parte,
Fie viaduct sau pod,
De-o fi tren sau camion.

Veți vedea ce n-ați văzut,
Cu ce forță vine vânt!
Răstoarnă, rupe distruge,
Cum la șes așa pe culme,

Cu o viteză așa mare,
Că va fi năucitoare.
Ați uitat de ploaie, vânt,
Să vă rugați în genunchi.

V-am dat apă, vă dau vânt,
Cum n-a mai fost pe pământ.
Prin munți își va face loc,
Vântul va fi ca potop.

Cum la secerat combina,
Vântul va secera pădurea.
Veți vedea valuri de apă,
Cum nu au fost niciodată.

Nu de la cutremur tsunami,
Vor fi așa de multe valuri,
Ci de la un năprasnic vânt,
Care spre voi îl trimit,

Să-Mi vedeți forța divină,
Care cu vânt la voi strigă,
Să vă lăsați pe brânci,
Pe coate și pe genunchi,

Sau cum când flotări făcând,
Să stați lipiți de pământ.
Am vorbit cu voi frumos,
Prin vizionari, profeți.

Nu le-ați ascultat cuvântul,
L-ați lăsat să-l ducă vântul.
Iată-l, se întoarce înapoi,
Înzecit de multe ori.

Vă dezbrac și vă descalț,
Și vă iau ce aveți pe cap,
De-o fi căciulă sau fes,
De toate vă dezvelesc.

Hâm….Ce credeți? Că sunt o joacă?
Eu sunt Dumnezeu și Tată.
V-am creat și v-am crescut,
Iată voi ce ați făcut!

Cu Mine de piept vă luați,
Acum aștept să strigați:
Tată Dumnezeule,
Atotcreatorule,

Te rugăm păcate ne iartă,
De vânt năprasnic ne scapă.”
Dacă așa n-o să aud,
Trimit și mai mare vânt.

Și blocuri voi răsturna,
De în cale s-or afla.
Nu v-am spus până acum,
Va fi apocaliptic vânt.

Atât acum, o să vă mai spun,
Ce mai urmează după vânt.
Vreau să salvez România,
Și trimit spre ea urgia.

A fost ger, zăpadă, apă,
 Spre voi multe se îndreaptă,
Să vă călesc, pregătesc,
Cu voi să Mă întâlnesc,

Nu așa cu capu-n nori,
Făcând atâtea orori.
Pentru lipsă de credință,
Vă arăt a Mea putință.

Sunt Stăpânul timpului,
Și întreg universului.
Dumnezeu Atot și toate,
Peste zi și peste noapte.
       miercuri, 14.03.2018, ora 22:05 A Ciobanu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu