luni, 17 iunie 2024

ASCULTĂ, ISRAEL! ASCULTĂ, ISRAEL! ASCULTĂ, ISRAEL! - Carbonia, 12.06.2024

Dumnezeu Tatăl Își avertizează poporul Său cu privire la iminenta catastrofă care se va abate asupra Pământului.

Iubiți copii, acesta este ceasul cel mai întunecat, întunericul a pus stăpânire pe această umanitate care trăiește fără Creatorul ei.

Poporul Meu iubit, fără harul Meu sunteți pierduți, Satana vă conduce spre moarte!

El vă amăgește că toată biruința este a lui!... că adepții lui vor triumfa împreună cu el.

Copiii Mei, este fals! Timpul lui se termină aici, bătălia împotriva Mea este pierdută, luptă cu toată puterea pentru a lua la el cât mai multe suflete, mulți îl urmează, alții rămân alături de Mine, credincioși sfintei Doctrine a Credinței.

Eu sunt Dumnezeul "infailibil"! Numai în Mine este Viața. Eu stăpânesc totul, EU CREEZ!!!

Iubitele Mele făpturi, rugați-vă, timpul tună în furtuni teribile, mari dezastre se vor succeda, oamenii vor fi în genunchi, dacă nu se vor converti își vor pierde viața.

Vocea Mea tună cu putere. O, oameni, nu fiți nesăbuiți, Dumnezeul vostru vă iubește și vă așteaptă convertiți pentru a vă îmbrățișa și a vă da din Sine.

Renunțați la Satana! Renunțați la toate seducțiile lui! Îngenuncheați în fața Crucifixului și cereți iertare pentru păcatele voastre, implorați Îndurare!

Străzile Pământului vor deveni bălți de sânge, oamenii se vor ucide între ei în acest război fratricid.

Pocăiește-te repede, omule, nu irosi acest puțin timp care ți-a mai rămas pentru a te întoarce la Creatorul tău, nu te pierde în întuneric, vino la Lumină pentru a fi lumină  în Lumină. Nu fi nepăsător, oprește-te măcar o clipă să reflectezi: ...ce îți va rămâne din ceea ce ai în această lume dacă îți vei pierde viața?

Vino-ți în fire, omule, vino-ți în fire, în curând nu va mai rămâne nimic din ceea ce cunoști astăzi, în dreptatea Mea voi șterge toată murdăria pentru a reda strălucirea Pământului.

Nu blestemați! Nu blasfemiați! Nu trădați! Nu gândiți cu etalonul vostru pământesc, convertiți-vă la Creatorul vostru și faceți voința Lui, pentru ca harul Său să coboare asupra voastră.

A mai rămas puțin timp pentru convertirea ta, nu te pierde, fiul meu, ai dorința de a trăi și nu de a muri.

Dumnezeu Tatăl vă dezvăluie astăzi o taină: vă iubesc infinit, copiii Mei, doresc cu ardoare binele vostru, vă acord harul de a vă mai aștepta puțin în aceste ultime momente în care lumea se îndepărtează de viață. Nu-l urmați pe falsul profet, el nu este de la Mine.

Vă aștept convertiți!!! Vă voi ajuta în această alegere pentru Mine.

Jhawé

https://colledelbuonpastore.eu/2024/06/14/shema-israel-shema-israel-shema-israel/

Un comentariu: