marți, 11 iunie 2024

PĂMÂNTUL ÎȘI INVERSEAZĂ POLII! SE APROPIE FURTUNI SOLARE - Carbonia, 06.06.2024

Fiica Mea, iubita Mea, agață-te de Inima Mea Sfântă și nu fi tristă, trăiește cu seninătate, Eu sunt cu tine, lasă-te legănată în Inima Mea Sfântă, EU SUNT!!!

Încercările vieții sunt grele, dar cu Mine, toate vor fi depășite și în Mine veți avea biruință.

Milostivirea Mea este asupra celor care Mă urmează cu fidelitate și iubire, ascultă și pun în practică Cuvântul Meu, ei vor fi mântuiți. Aștept cu drag roadele iubirii copiilor Mei.

Iubiții Mei, nu împiedicați Lucrarea Mea, nu întârziați Planul Meu de mântuire: ...acum cerul va avea culoarea sângelui, întunericul va fi devastator!

Pocăiți-vă, o, oameni, nu vă planificați viitorul pe Pământ, rugați-vă și postiți, acoperiți-vă capetele cu cenușă, umiliți-vă în fața Dumnezeului vostru Creator, întoarceți-vă la El, vremurile care vin sunt teribile! Teatrul acestei vieți se închide, ... îngăduiți-Mi să vă am alături de Mine în viața cea nouă.

Israelul urmează să fie atacat, poporul va fi luat ostatic.

Corupția omului a atins apogeul, Satana se ospătează în inimile celor nebuni!

Pământul își inversează polii! Vin furtuni solare!

Ieșiți din nelegiuirile voastre, oamenilor toți, puneți-vă în siguranță prin întoarcerea la Viață.

În curând, Cerul și Pământul se vor uni, iar omul va fi transformat în Chipul și Asemănarea lui Dumnezeu, Creatorul său. Ființa umană își va schimba înfățișarea, va fi lumină în Lumină, ... inima omului va vibra în iubirea lui Dumnezeu.

Inimile Sfinte ale lui Isus, Maria și Iosif plâng, tot Cerul plânge: ... ființa umană va cădea pradă unor boli incurabile, suferința va fi mare.

Această Umanitate nu vrea să se întoarcă la Dumnezeul său, nu vrea să se pocăiască, își planifică viitorul într-o lume plină de erezii, ... și-a pierdut credința! Dar, atunci când totul se va prăbuși asupra lor, când se vor vedea dezbrăcați de bogății, inima lor se va frânge, în disperarea lor vor muri, fără Scutul Meu își vor pierde viața.

O, oamenilor! ... v-ați ridicat la înălțimea lui Dumnezeu pe Pământ, L-ați uitat, v-ați amăgit crezând că aveți putere în mâinile voastre, uitând că Creatorul, în Puterea Sa nemărginită, v-ar face neputincioși.

Singura certitudine adevărată este în Mine, Dumnezeul Iubirii, Creatorul, Cel care acum se va manifesta pentru ca lumea să-L cunoască.

https://colledelbuonpastore.eu/2024/06/07/la-terra-inverte-i-suoi-poli-tempeste-solari-in-arrivo/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu