vineri, 28 iunie 2024

O MARE FURTUNĂ DE FOC VA LOVI ÎN CURÂND PĂMÂNTUL! - Carbonia, 18.06.2024

Sunt Sfânta Fecioară.

Iubiți copii, sunt cu voi și vă conduc la Fiul meu Isus, vă conduc la Tatăl Veșnic!

Domnul Dumnezeu vă iubește infinit și așteaptă adevărata voastră convertire cu dragoste răbdătoare.

Trăiți sfârșitul timpurilor, lumea este devastată de războaie fratricide, ...o răutate nesfârșită o înconjoară. Omul s-a pierdut în minciunile Diavolului, a crezut Minciuna, s-a îndepărtat prea mult de Dumnezeul său Creator.

Pământul este pe cale să fie învăluit într-o ceață groasă! Răul domnește peste această Umanitate necredincioasă, omul s-a lipsit de favorurile Cerului.

Cu toată iubirea mea de mamă vă vin în ajutor, copiii Mei, ascultați-mi chemările la convertire, fiți ascultători pentru ca harurile să coboare peste voi!

Îndepărtați-vă de lume, îndepărtați-vă de seducțiile Satanei, întoarceți-vă la Tatăl vostru care este în Ceruri: convertiți-vă, copiii mei, convertiți-vă!

O mare furtună de foc va izbucni în curând pe pământ!

Rugați-vă, oameni buni, rugați-vă ca Dumnezeu să intervină pentru a atenua plăgile care vor veni: o treime din populația lumii va muri, o parte va fi salvată prin credința adevărată în Dumnezeu Tatăl.

Întoarceți-vă la El, copiii Mei, prosternați-vă în fața Lui, numai în El este mântuirea.

Paradisul îi așteaptă pe copiii lui Dumnezeu! Aceștia vor fi asemănători cu El, vor avea de la El și vor sărbători în El iubirea infinită și bucuria imensă.

Organizați cenacluri de rugăciune, rugați-vă pentru intențiile mele, rugați-vă pentru mântuirea sufletelor.

Soarele își manifestă erupția! ...limbi de foc se îndreaptă spre Pământ!

În curând va fi o mare secetă, culturile se vor pierde, izvoarele vor seca. Omenirea va suferi din cauza lipsei de hrană și apă.

Întoarceți-vă urgent la Domnul, implorați mila Lui pentru ca El să vă poată asigura nevoile.

Istoria se repetă, dar nu toată lumea o cunoaște! Luați Sfintele Scripturi și citiți-le, copiii mei!

Fiți ascultători față de Dumnezeul vostru Creator, întoarceți-vă la El pentru ca El să vă scoată din nenorocire. Pregătiți-vă să vedeți lucruri pe care ochii voștri nu au vrut niciodată să le vadă. Fiți în comuniune cu Dumnezeu Tatăl, copiii mei, predați-vă iubirii Sale și veți fi salvați.

Eu vă binecuvântez.

Preasfânta Maria.

https://colledelbuonpastore.eu/2024/06/18/una-grande-tempesta-di-fuoco-si-abbattera-presto-sulla-terra/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu