joi, 27 iunie 2024

...NU PARTICIPAȚI LA ACȚIUNEA LUI SATANA, NU-I PERMITEȚI SĂ VĂ FOLOSEASCĂ PENTRU A LUPTA ÎMPOTRIVA MEA. - Carbonia, 13.06.2024

Mergi înainte, floricica Mea, Dumnezeu este cu tine, nu te teme de nimic, mâna Mea va lovi ținta dușmanului.

Acesta este Cuvântul Meu de astăzi pentru poporul Meu iubit:

Din adâncul Inimii Mele vă strig durerea Mea: ...Poporul Meu, poporul Meu nerecunoscător, nu fi indiferent la durerea Mea! Eu sunt Tatăl vostru, Dumnezeul vostru Creator, Îmi iubesc infinit creatura și vreau să o eliberez din ghearele Satanei.  Întunericul pune stăpânire pe lume, dar omul rămâne indiferent la tot ceea ce se întâmplă.

Pământul geme la nașterea sa, tot ceea ce conține se întoarce împotriva omului care i-a distrus frumusețea, a ofilit darul luxuriant al lui Dumnezeu cu mândria și disprețul său față de bunătate. Satana a lucrat asupra minții oamenilor, au devenit morți vii!

Isus, de sus de pe Cruce, se arată în nesfârșita Sa durere:

M-am dat pe Mine însumi pentru mântuirea voastră, M-am umilit, dar voi nu v-ați deschis inimile, Mă înjurați pentru tot ceea ce este rău fără să reflectați asupra nelegiuirii voastre, ...Mă învinuiți, ...săracii oameni!

Ridică-te, omule, pocăiește-te, trezește-te din înșelăciunea Satanei, el te joacă pentru planul său mortal, nimic nu va fi bun vreodată sub dictatura lui.

Întoarce-te la Mine, fiule, nu te lăsa în voia șuieratului șarpelui,... te va ucide.

Ridică-te din nou în Mine, omule, nu-i permite diavolului să te domine, ridică-te din mocirla morții, întoarce-te la Creatorul tău. Colaborează la Planul Meu de mântuire, astăzi îți cer, omule, să te dăruiești cu totul Mie, da-ul tău să-Mi fie fidel.

Vă trimit profeții Mei, nu-i călcați în picioare, ascultați-i, vă aduc înapoi cuvintele Mele, chemarea Mea la răscumpărare. Acești copii s-au pus la dispoziția Planului Meu de salvare, se oferă pentru binele omenirii. Iubiți-i și ajutați-i, fiți atenți la ceea ce ei anunță, pentru că ...este Cuvântul Meu care vine la voi prin ei.

Fiți vigilenți, oameni buni, devastarea este în curs, pământul își respinge durerea. Convertiți-vă, oamenilor, păstrați-vă în Mine, dați-Mi da-ul vostru credincios, nu participați la acțiunea lui Satana, nu-i permiteți să vă folosească pentru a lupta împotriva Mea.

Eu vă iubesc, copiii Mei, și vin în ajutorul vostru, permiteți-Mi să vă eliberez, fiți docili la chemarea Mea de iubire, nu cădeți în capcana lui Lucifer, Eu am pregătit pentru poporul Meu refugii, ...niciodată zidurile lor nu vor ceda, căci, Eu Însumi voi fi prezent în ele. Ele să fie acum pregătite pentru sosirea Mariei Co-Răscumpărătoarea!

Adun poporul Meu la Mine, nu vă abateți de la învățăturile Mele, oamenilor, alegeți să trăiți, nu să muriți.

Înainte, poporul Meu! Poporul lui Dumnezeu! Luptă împreună cu Mine, fii credincios Mie! 

Ferocitatea Satanei va aduce multă durere, de aceea vă rog să vă păstrați în Mine. Numai în Mine este mântuirea.

Eu vă iubesc la nesfârșit.

EU SUNT!!!!

https://colledelbuonpastore.eu/2024/06/15/non-partecipate-allazione-di-satana-non-permettetegli-di-usarvi-per-combattermi/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu