sâmbătă, 29 iunie 2024

MESAJELE DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX din 12, 13, 20 și 21 iunie 2024

 MIERCURI, 12 IUNIE 2024 - Cel mai important

"Copiii Mei, atât de repede vă plângeți și atât de încet Mă lăudați.

În timp ce treceți prin această perioadă, fiți atenți să Mă lăudați pentru că sfârșitul tuturor lucrurilor se apropie rapid. Doresc să fiu pe primul loc în mintea voastră în orice moment până la sfârșit.

Dacă veți face acest lucru și Mă veți pune pe primul loc, experiența voastră va fi mult mai îndurătoare decât a celorlalți care nu Mă recunosc."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=765386102424418&set=a.403808015248897

JOI, 13 IUNIE 2024 – Șuruburi și fundații

"Copiii Mei se simt pregătiți pentru ceea ce va urma, dar puțini sunt cu adevărat.

Copii, pe măsură ce schimbările pe care le-am ordonat încep să aibă loc, va părea că șuruburile care țin împreună fundațiile lumii au fost smulse. Ceea ce se va întâmpla în continuare va fi foarte tulburător, deoarece totul devine imprevizibil.

Predictibilitatea creației Mele i-a făcut pe oameni să se simtă prea confortabil. Ei sunt mândri de cunoștințele lor. Acum voi începe să le arăt că nu știu nimic despre ceea ce am creat."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=765981629031532&set=a.403808015248897

MIERCURI, 19 IUNIE 2024 - Cererea binecuvântărilor

"Copiii Mei Mă imploră zilnic pentru binecuvântări, spor și protecție în timpul care va veni.

Cu toate acestea, ei nu își rezervă nici măcar o oră pe zi pentru Mine. Nu iau parte la Cuvântul Meu sfânt. Nu le spun altora despre Mine și despre harul Meu mântuitor.

Copii, nu vă așteptați ca Eu să vă binecuvântez când Mă tratați pe Mine și Cuvântul Meu sfânt cu atâta dispreț. Cele mai mari binecuvântări ale Mele sunt rezervate adevăraților Mei copii."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=769403215356040&set=a.403808015248897

JOI, 20 IUNIE 2024 - Urmează schimbări majore

 "Copii, pregătiți-vă pentru că multe schimbări mari sunt pe cale să se întâmple în lume și unele se vor întâmpla atât de repede încât aproape vă vor lăsa fără suflare. Una dintre ele la început va părea bună, dar nu va fi bună în cele din urmă. Trebuie să vă păstrați concentrarea asupra Mea și asupra finalizării lucrării pe care v-am încredințat-o pentru a vă putea chema acasă.

Numeroasele evenimente despre care v-am avertizat din timp vor începe să se întâmple și rapid, deoarece am accelerat timpul pentru a vă putea chema acasă la Mine mai repede. Toate comorile pe care le-ați adunat de-a lungul anilor, toate momentele în care ați dăruit, toate momentele în care ați ajutat pe altcineva, toate momentele în care ați fost buni și iubitori - toate aceste comori și toate răsplățile pe care le-ați câștigat sunt aici cu Mine și vă veți bucura de ele pentru totdeauna, și în prezența Mea.

Bucurați-vă! Timpul vostru pământesc este aproape gata!"

https://www.facebook.com/photo?fbid=769994351963593&set=a.403808015248897

VINERI, 21 IUNIE 2024 – O lume a lipsei

"În perioada următoare de mare nevoie, chiar și cei mai înstăriți și bogați vor duce lipsă de hrană. Femeile care s-au rugat să conceapă un copil vor începe să se roage să nu mai conceapă pentru că nu va fi suficientă mâncare pentru a-i hrăni. Lipsa în acel timp va fi atât de mare și va fi atât de puțină mâncare încât trupurile lor nu vor avea suficientă putere pentru a crește și hrăni micuți și nici nu vor dori să îi expună unei lumi a lipsei.

Toată lumea va duce lipsă, dar copiii Mei nu au de ce să se teamă, pentru că Eu îi voi hrăni din propria Mea mână."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=770617068567988&set=a.403808015248897

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu