joi, 13 iunie 2024

MESAJELE DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX din 4, 5, 6, 7, 10 și 11 iunie 2024

MARȚI, 4 IUNIE 2024 - Nu sunteți singuri".

"Deși totul se schimbă, Eu nu mă voi schimba niciodată. Când ceilalți vă vor părăsi în nemulțumirea lor, Eu vă voi ridica. Voi avea grijă de voi, vă voi mângâia și vă voi proteja. Nu vă voi părăsi și nu vă voi abandona niciodată.

În curând se va ridica o persecuție împotriva întregului Meu popor. Veți fi alungați și nu veți mai ști încotro să vă îndreptați, deoarece toți vor fi împotriva voastră. Amintiți-vă ce v-am spus.

Nu sunteți singuri".

https://www.facebook.com/photo/?fbid=760854966210865&set=a.403808015248897 

MIERCURI, 5 IUNIE 2024 - Din ce în ce mai imprevizibil

"Copiii Mei prețioși, timpul care v-a mai rămas pe pământ este puțin, dar va fi din ce în ce mai intens și mai imprevizibil.

Vremea se va intensifica și va deveni din ce în ce mai imprevizibilă. Toată natura va deveni imprevizibilă. Omul s-a mândrit mult timp cu faptul că a reușit să prevadă tot ceea ce natura are de oferit. Eu îi voi arăta că nu poate prezice ceea ce numai Eu pot face."

NOTĂ: Când a rostit aceste cuvinte, am văzut din nou uragane și tornade puternice, inundații puternice și vânturi puternice lovind acolo unde nu erau așteptate.

"El nu poate prezice creșterea plantelor, a culturilor și a copacilor, pentru că viața lor vine de la Mine.

El nu poate prezice vremea sau mareele, deoarece Eu le controlez.

El nu poate prezice maladiile, moartea sau bolile, căci Eu controlez și toate aceste lucruri.

Voi începe acum să le arăt oamenilor necredincioși că nu pot prezice sau controla nimic în afară de ei înșiși."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=761433432819685&set=a.403808015248897 

JOI, 6 IUNIE 2024 - Din ce în ce mai disperați

"Pe măsură ce totul în jurul vostru se schimbă, oamenii vor deveni din ce în ce mai disperați în încercarea lor de a supraviețui. Aceasta va fi o perioadă periculoasă pentru toți cei din jurul lor, iar crimele și omorurile vor deveni chiar mai obișnuite decât sunt acum.

Numai copiii Mei vor înțelege de ce totul se duce de râpă. Doar copiii Mei vor fi mereu protejați.

Pregătiți-vă inimile pentru ceea ce veți vedea în acest timp."

https://www.facebook.com/photo?fbid=762020102761018&set=a.403808015248897

VINERI, 7 IUNIE 2024 - Atmosfera

"Atmosfera din jurul Pământului a început procesul de schimbare pe care l-am ordonat. În curând veți observa schimbări de culori - acestea sunt semnele că are loc. Foarte curând, nimic nu va mai arăta așa cum arăta odată, pentru că omul păcătos trebuie să ajungă să vadă că Eu controlez tot pământul pe care el locuiește.

Procesele naturale care au fost întotdeauna în ordine au fost acum aruncate în haos. În curând veți vedea comportamente și caracteristici anormale pe care nu le-ați văzut niciodată înainte. Veți vedea animale care se vor comporta ciudat, se vor înmulți în moduri nefirești, vor ataca pe neașteptate. Acestea sunt rezultatul răzvrătirii omului asupra a ceea ce am creat.

Copii, lumea voastră a depășit punctul de netrecut. Ordinea și procesele naturale nu vor fi restabilite, pentru că omul trebuie să trăiască cu consecințele pe care le-a provocat."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=762594232703605&set=a.40380801524889 

LUNI, 10 IUNIE 2024 - Normalitate

"Copiii Mei, intrați acum într-o perioadă în care ceea ce vă veți dori cel mai mult este normalitatea, pentru că nimic din ceea ce vă înconjoară nu va mai fi vreodată ceea ce numiți «normal». Chiar și lucrurile mărunte se vor schimba, pe măsură ce îi voi demonstra omului păcătos consecințele răzvrătirii împotriva Mea.

Amintiți-vă, în timp ce vă parcurgeți ultimele zile pe pământ, că sunteți în lume, dar nu este casa voastră. Nu sunteți din acea lume.

Nu vă temeți. Voi îmi aparțineți Mie. Vă întoarceți acasă".

https://www.facebook.com/photo?fbid=764281532534875&set=a.403808015248897

MARȚI, 11 IUNIE 2024 – Cerești și atmosferice

"Doresc ca copiii Mei să continue să aibă încredere în Mine, pe măsură ce evenimentele pe care le-am rânduit pentru acest timp încep să se întâmple.  Din acest motiv, copii, vă spun aceste lucruri - pentru ca voi să știți că atunci când ele se vor întâmpla, mâna Tatălui vostru din Ceruri este cea care le face.

În acest timp, vor avea loc multe fenomene cerești și atmosferice. Vor avea loc evenimente planetare care îi vor îngrozi pe mulți.  Uneori va părea că toată viața de pe pământ va fi nimicită, dar copiii Mei sunt în siguranță în palma mâinii Mele puternice. Nu vă temeți.

Eu am anticipat cu mult timp în urmă răul și răutatea oamenilor care vor veni și am planificat aceste evenimente pentru a le atrage atenția și pentru a le arăta că nu pot controla ceea ce am creat Eu și că nu există ajutor pentru ei decât în Mine."

https://www.facebook.com/photo?fbid=764840579145637&set=a.403808015248897

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu