duminică, 30 iunie 2024

UN CUTREMUR CU MAGNITUDINEA 8 VA LOVI ITALIA – Carbonia, 23.06.2024

 Fiică iubită, scrie poporului Meu:

Iată-mă din nou la voi, poporul Meu, dați ascultare Cuvântului Meu! Acest timp va fi unul al durerii.

Copiii Mei, îmbrățișați-o pe Sfânta Fecioară, rugați-vă împreună cu ea pentru a avea protecția ei. Nu vă pierdeți timpul cu lucrurile lumii, rugați-vă!

Rugați-vă pentru cei care nu vor să se convertească, pentru cei care nu cred în Mine, pentru toți cei care se pierd în spatele falsităților Satanei!

Un uragan uriaș va lovi Europa!

Un cutremur cu magnitudinea 8 va lovi Italia, îi va zgudui temeliile!

Milano va fi lovit! Roma va fi lovită!

Iubiți copii, v-am cerut adevărata voastră convertire, dar multe inimi rămân închise, incapabile să iubească, incapabile să Mi se dăruiască.

Unde doriți să mergeți, copiii Mei? Numai Eu sunt mântuirea. Eu chem, Eu dau ... și Eu iau atunci când nu sunt îndeplinite așteptările corecte.

Când omul Îmi ia locul, Eu merg dincolo, nu voi mai asculta plângerile lui, cererile lui de ajutor pentru că el s-a îndepărtat de Mine.

Niciun om de pe Pământ nu se poate lupta cu Mine!

Nu vă împotriviți Creatorului vostru, oameni.

Iar voi, cei care credeți că aveți situațiile în mână, să știți că capitalurile pământești vor dispărea în curând, ...în țărână se vor dizolva!

Eu sunt Dumnezeul Atotputernic și nu fac compromisuri. Mânia Mea se va abate asupra celor care M-au ofensat!

Iubiți oameni, Eu vă trimit pe Mama Mea și pe profeții Mei pentru a vă chema la adevărata convertire, dar voi nu îi primiți cu caritate și iubire.

Nu fiți nesăbuiți, copiii Mei, acestea sunt ultimele clipe de viață pe această Planetă în stare de păcat, EU DUMNEZEU, EU purific Pământul!

Aveți grijă să nu-Mi întoarceți spatele, copiii Mei, Satana își întinde bine capcana.

Dumnezeu Tatăl, Atotputernicul Jahweh.

https://colledelbuonpastore.eu/2024/06/24/un-terremoto-di-magnitudo-8-si-abbattera-in-italia/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu