miercuri, 5 iunie 2024

MESAJELE DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX din 23, 28, 29 și 30 mai 2024

           JOI, 23 MAI 2024 - La sfârșit

„Recolta finală de suflete a început deja să vină în Împărăția Mea. Cei mai mulți dintre copiii Mei nu sunt conștienți de cât de târziu este cu adevărat și că toți copiii Mei vor fi în curând chemați acasă. Când toate sufletele despre care știu că vor intra vor fi intrat, Îmi voi aduna Mireasa la Mine de pe pământ. Acest lucru se va întâmpla brusc, copii, fără niciun avertisment.

Veți fi pregătiți sau vă voi găsi dormind, neștiutori, în păcat?

Copii, este imperativ să realizați că timpul vostru pe pământ este la sfârșit. Faceți tot ce puteți pentru a mărturisi pentru Mine și pentru a-i conduce pe alții la mântuire.”

https://www.facebook.com/photo/?fbid=754027000226995&set=a.403808015248897

MARȚI, 28 MAI 2024 - Brusc acasă

„Copiii Mei, îi chem pe mulți dintre voi brusc acasă în acest timp, pentru ca voi să intrați în răsplata voastră cerească. Asigurați-vă că casele voastre sunt în ordine, deoarece pentru mulți dintre voi nu va mai exista nicio altă avertizare în timp ce voi face acest lucru. Lucrările voastre sunt făcute și sunteți gata să intrați.

Pentru aceia dintre voi care au rămas în urmă, să știți că, dacă mai sunteți încă pe pământ, mai sunt lucrări de făcut. Nu jeliți când îi voi chema acasă pe unii dintre cei pe care îi iubiți, mulți au muncit mai mult decât voi și doresc să fie aici cu Mine. Va veni și rândul vostru.

Între timp, faceți tot binele pe care îl puteți face, căci puținul care este bun rămâne pe pământ, chiar și acum. Spuneți-le tuturor celor pe care îi cunoașteți despre Mine, înainte de a fi prea târziu pentru ei.

Nu vă temeți de sfârșit, ci bucurați-vă! Vă întoarceți acasă”.

https://www.facebook.com/photo?fbid=756869386609423&set=a.403808015248897

MIERCURI, 29 MAI 2024 - Se apropie o reglare de conturi

„Vine o socoteală pentru cei care au refuzat să Mă slujească, cei care au continuat în întuneric, deși i-am chemat și i-am implorat să se pocăiască de la căile lor rele.

Copiii Mei, pregătiți-vă să vedeți această reglare de conturi chiar și în unii pe care îi cunoașteți și care sunt aproape de voi. Ați intervenit pentru ei, Mi-ați cerut să îi salvez. Eu i-am chemat și ei au refuzat. Încă îi pot salva, dar mai întâi trebuie să vină socoteala Mea.

Unii, ale căror inimi sunt atât de împietrite în păcat, nu vor răspunde decât la un dezastru total în viața lor, așa că voi rândui asta pentru a le atrage atenția asupra Mea. Pentru a-i opri să-și bată joc de Mine în moduri pentru care Eu trebuie să-i judec. Priviți acum, căci am puterea să îi salvez.

Prefer să arăt doar milă, dar timpul este scurt și ei trebuie să ajungă să Mă cunoască înainte de a fi prea târziu pentru ei.”

https://www.facebook.com/photo?fbid=757436533219375&set=a.403808015248897

JOI, 30 MAI 2024 - Marele Regret

„V-am chemat să vă căiți de păcatele voastre, copiii Mei. Păcatele pe care continuați să le comiteți, chiar dacă știți că greșiți. Dușmanul v-a întins capcane în aceste păcate care vor aduce o mare distrugere în viața voastră dacă nu le veți abandona.

Dacă veți continua să vă agățați de ele, veți fi dați pe mâna lor și nu se va mai revărsa pocăință. Veți umbla în consecințele faptelor voastre cu mare regret.”

Așa doriți să vă petreceți timpul rămas pe pământ?

https://www.facebook.com/photo?fbid=758013153161713&set=a.403808015248897

Un comentariu: