joi, 5 septembrie 2024

Pământul intră într-o fază tulburătoare, veți avea de trecut teste grele - Carbonia, 29.08.2024

 Dumnezeu Tatăl:

Milă! Milă! Milă!

Copiii Mei, nu vă îndepărtați de Mine, rămâneți fermi în Sfânta Doctrină a Bisericii Adevărate, rugați-vă și postiți, oferiți-vă Dumnezeului vostru Creator în totus tuus.

Iubitele Mele creaturi, astăzi doresc să vă acopăr cu atât de multe daruri, deschideți-vă inimile pentru Mine, ascultați-Mi vocea și îndepărtați-vă de păcat.

Preasfântă Fecioară Maria:

Micuții mei, Eu sunt Sfânta Fecioară, vin să vă îmbrățișez în Inima Mea Imaculată și să vă aduc Cuvântul lui Dumnezeu. Vin să vă educ în sfânta doctrină a lui Dumnezeu, nu fiți surzi la vocea mea, totul este spre binele vostru.

Îmi doresc cu ardoare să vă adăpostesc acolo unde totul este iubire și bucurie, vreau să vă ajut să intrați în noua eră a armoniei și a păcii.

Dumnezeu Tatăl așteaptă să-i îmbrățișeze pe toți copiii Săi înapoi la Sine, El vrea să le dea totul din Sine.

Veniți, iubiții Inimii Mele Imaculate, veniți la Mine, lăsați-Mă să vă iau de mână, lăsați-Mă să vă conduc în noua lume, o lume a iubirii și a fericirii imense; abandonați-vă Mie, fiți ascultători, Tatăl Îmi dă această sarcină specială de a vă aduce înapoi la El.

Îndepărtați-vă de zgomotul lumii, cufundați-vă în rugăciune, timpul rămas pentru convertirea voastră este foarte, foarte scurt, copiii mei, profitați de acest timp al milei Tatălui pentru a vă ridica la harul Său.

Când vă aflați în dificultate, apelați la ajutorul Meu și Eu, ca o Mamă generoasă, voi veni în grabă la voi.

Pământul intră într-o fază tulburătoare, va trebui să depășiți încercări grele, iubiți copii, de aceea vă cer să rămâneți aproape de Mine, să vă încredințați Mie, pentru ca Eu să vă pot proteja, să vă ajut să luptați și să depășiți toate dificultățile.

Nu vă temeți de nimic, copiii mei, rămâneți alături de Mine pentru a avea protecția Mea. Profețiile trebuie să se împlinească, de aceea vă cer să fiți ascultători ai Cuvântului lui Dumnezeu și să vă lăsați călăuziți de Mine, Mama lui Isus și a voastră, pentru a depăși obstacolele acestei vieți. Treceți printr-o perioadă de dezastre, are loc purificarea acestei Umanități, mulțumiți-i lui Dumnezeu Tatăl pentru această posibilitate de mântuire, nu-L blasfemiați, nu stați împotriva Creatorului vostru, ci cereți iertare pentru păcatele voastre, pentru nenumăratele jigniri pe care I le faceți.

Un mare dezastru este pe cale să se producă pe Pământ, copiii Mei, stați liniștiți în rugăciune, implorați mila lui Dumnezeu.

Rugați-vă pentru cei care sunt departe de iubirea Sa, rugați-vă pentru convertirea lor.

Fiți lumină printre națiuni, fiți umili! Îmbrățișați Sfânta Evanghelie și răspândiți-o în națiuni!!!

https://colledelbuonpastore.eu/2024/08/30/la-terra-entra-in-una-fase-sconvolgente-avrete-da-superare-dure-prove/

Un comentariu: