duminică, 15 septembrie 2024

Timpul s-a scurs, trebuie să vă învăț despre Lucrările lui Dumnezeu! – Carbonia, 07.09.2024

Ora 16.26 - locuțiune pe deal

În numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh, vă binecuvântez, copiii Mei.

Copiii Mei, sunt aici în mijlocul vostru, chiar astăzi aștept cu nerăbdare să vă îmbrățișez strâns, strâns la Pieptul Meu.

Copiii mei, trebuie să vă păstrați puternici în credința în Iisus Hristos, Fiul Meu, timpul care se va desfășura acum va fi un timp de mare tristețe pentru mulți. Voi, copiii Mei, trebuie să rămâneți fermi în credință și să dați alinare celor care, din păcate, nu au vrut să accepte Iubirea lui Dumnezeu, celor care L-au negat, celor care s-au îndepărtat de El pentru a prefera lucrurile acestei lumi.

Iubiți copii, ați ajuns la timpul prevestit de Revelație, Sfintele Scripturi anunțaseră aceste timpuri, ceea ce cunoașteți astăzi a fost deja revelat.

Copiii mei, vă iubesc din toată inima mea, vreau să vă văd fericiți, Isus a pregătit pentru voi un timp nou, o viață nouă plină de minuni în noua Sa lume, unde veți fi primiți pentru a vă bucura veșnic de frumusețile pe care El le-a creat.

În curând El se va manifesta în acest loc, în această Peșteră: ...El va deschide larg poarta! ...Așteptarea este scurtă, copiii mei, nu fiți nerăbdători, când acest eveniment va avea loc veți fi aici, veți fi cu toții prezenți la deschiderea porții, veți fi îmbrățișați de Regele regilor voștri, de Cel Preaînalt, de Cel care își va deschide larg brațele și vă va spune: veniți, copiii Mei, veniți, binecuvântații Domnului, veniți, vă primesc în Inima Mea, vă primesc pe toți în Mine pentru a vă desfăta în Mine.

O, iubiții Mei copii, Inima Mea dorește atât de mult mântuirea tuturor copiilor lui Dumnezeu, de aceea, în curând voi veni să vă salvez, ...a venit ceasul!

Timpul a trecut, copiii mei, trebuie să vă întâlnesc pentru a vă învăța despre Lucrările lui Dumnezeu! Să vă fac cunoscute secretele lui Dumnezeu și frumusețile spre care veți merge după înfrângerea lui Satan.

Vă încânt cu iubirea Mea, sunt aici în mijlocul vostru, vă îmbrățișez, imprim semnul crucii pe inimile voastre!

Iubiți copii, duceți acest semn în casele voastre, marcați-i pe cei dragi, spuneți-le că Isus și Maria îi iubesc atât de mult, că Preasfânta Treime dorește cu ardoare această unire cu voi în Rai.

Vă binecuvântez din nou, vă țin de mână, îmi unesc Mâinile cu mâinile voastre, le unesc cu ale voastre în rugăciune către Fiul meu Isus, pentru ca El să-și poată anticipa întoarcerea pe Pământ. Amin.

https://colledelbuonpastore.eu/2024/09/11/il-tempo-e-finito-devo-educarvi-alle-cose-di-dio/

Un comentariu: