duminică, 1 septembrie 2024

A sosit timpul pentru manifestarea Mea în casele voastre – Carbonia, 24.08.2024

4:18 p.m. (rugăciune pe deal, în timpul Sfântului Rozariu)

Spune Preasfânta Maria:

Copiii mei, iată-mă, sunt aici printre voi, vă îmbrățișez pe toți la Pieptul meu, sunt Mama voastră Cerească, sunt Mama lui Isus și Mama voastră.

Iubiți copii, a venit timpul pentru manifestarea Mea în casele voastre, vă voi da binecuvântarea Tatălui și vă voi aduce darurile Duhului Sfânt.

Vă voi aduna pe toți la un loc și vă voi învăța lucrurile lui Dumnezeu, vă voi duce sus, unde Dumnezeu Tatăl așteaptă să vă îmbrățișeze.

Poarta Timpului Nou se deschide pentru copiii lui Dumnezeu! Totul se va manifesta într-un mod măreț, lucrurile acestei lumi vor fi lăsate în urmă, ele vor rămâne pe Pământ, în timp ce copiii lui Dumnezeu se vor înălța pentru a se bucura de Lucrurile pe care Dumnezeu le-a pregătit pentru ei.

În timpul iluminării conștiințelor, mulți Îl vor nega pe Creator, ...ei vor intra în marele necaz pentru propria lor convertire: vor trebui să recunoască faptul că singurul și adevăratul Dumnezeu este Domnul Isus Hristos.

Satana va fi în curând pus în lanțuri! Anticristul se va prezenta în măreția sa, dar totul se va prăbuși curând.

Iată, lucrurile de pe pământ vor dispărea pentru totdeauna pentru a face loc lucrurilor cerești.

Copiii mei, renunțați la mândrie, fiți umili și iubiți-vă unii pe alții așa cum v-a învățat Tatăl.

Binele va fi în curând mare pentru toți copiii Săi. În marea Lui milostivire, Dumnezeu va interveni pentru a dărui măreția Sa fiecăruia dintre micuții Săi, prin urmare, fiecare micuț va fi mare; în timp ce, cei de pe Pământ care au crezut că sunt mai mari decât Dumnezeul Creator vor cădea.

Dumnezeu îi va răscumpăra pe acești oameni făcându-i să cunoască sărăcia, foamea, deznădejdea, astfel încât ei să se convertească.

Darul Cerului este acesta, copiii mei, pocăiți-vă acum, credeți în Sfânta Evanghelie și trăiți-o, ...adunați-vă în Cenacluri de rugăciune.

Binecuvântez acest loc sfânt (Grota de pe Dealul Bunului Păstor din Carbonia), binecuvântez toate creaturile care vor pune piciorul acolo, pe toți cei care se vor conecta chiar și cu simplul gând și dorința de a se ruga uniți cu Sfânta Fecioară, acești copii vor fi binecuvântați și primiți sub mantia Mariei.

Harurile Domnului vor fi infinite, deschideți-vă inimile, fiți fericiți și zâmbiți.

Fie ca Preasfânta Treime să vă binecuvânteze.

https://colledelbuonpastore.eu/2024/08/26/e-giunto-il-tempo-della-mia-manifestazione-nelle-vostre-case/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu