joi, 12 septembrie 2024

SUNTEȚI PE CALE SĂ FIȚI MARTORII SFÂRȘITULUI UNUI TIMP VECHI, DUMNEZEU TATĂL PREZINTĂ NOUA VIAȚĂ ÎN SINE, ÎNTÂMPINAȚI-O! - Carbonia, 4.09.2024

Ca un trăsnet voi veni brusc și voi zgudui sufletele oamenilor.

Iubiții Mei copii, Eu, Dumnezeul vostru Creator, vă chem înapoi la Mine. Treziți-vă, copiii Mei, furtuna este la porți, lumea se va afla în mijlocul distrugerii.

Copii ai Dumnezeului vostru Creator, nu vă împotriviți vocii Mele, întoarceți-vă la Mine, la Tatăl vostru, la Cel care vă iubește atât de mult și vrea să vă salveze de la devastare.

Predați-vă Mie, vă iubesc infinit și tânjesc să vă am înapoi acasă.

Arătați-vă docili la chemarea Mea, nu fugiți de Mine, nu fiți mândri, Satana încearcă să vă atragă la el arătându-vă putere și glorie pe Pământ, dar, în adevăr, să știți că este fals!

Lucrați la voi înșivă, iubiți copii, reflectați bine, lumea este în ruine, războiul va fi teribil, nu vă pierdeți timpul mergând în căutarea lucrurilor deșarte, în schimb aveți grijă de sufletul vostru, astfel încât Dumnezeu să vă poată lua la Sine și să vă dea din Sine.

Sunteți pe cale să fiți martorii sfârșitului unui timp vechi, Dumnezeu Tatăl vă prezintă Viața Nouă în El Însuși, întâmpinați-o! El vrea să vă bucurați de adevărata viață fără păcat, fără plâns și fără tristețe, vă veți bucura de Lucrurile Tatălui vostru: veți intra desculți pe un Pământ nou unde veți găsi ceea ce nu v-a fost dat să cunoașteți niciodată!...Pajiști veșnic verzi, aer curat, copaci luxurianți, izvoare de apă pură, parfum de flori necunoscute, Dumnezeul vostru va fi acolo așteptându-vă, El își va întinde Mâinile și vă va lua în Sine. Priviți, iubiți copii ai Tatălui vostru, acesta este Noul Eden, Cerurile Noi și Pământul Nou de care să vă bucurați. Totul va fi în parfumul iubirii Mele pentru voi.

Veniți, veniți cu bucurie la întâlnirea cu Dumnezeul vostru Creator, veniți plini de Mine, vă aștept cu iubire infinită, vreau să vă mângâi inimile, doresc cu ardoare să vă văd fericiți: sunteți creaturile Mele, sunteți bijuteriile Mele cele mai frumoase, sunteți parte din Mine!

Veniți, flori ale Grădinii Mele, Inima Mea Sfântă vibrează de iubire pentru voi, este timpul pentru lucruri noi.

Vă iubesc mult, vă binecuvântez, veniți, veniți bucuroși, viața voastră intră în deliciile Creației Mele.

Dumnezeu Tatăl.

https://colledelbuonpastore.eu/2024/09/05/state-per-assistere-alla-fine-di-un-tempo-vecchio-dio-padre-vi-presenta-la-nuova-vita-in-se-accoglietela/ 

Un comentariu: