vineri, 13 septembrie 2024

Shelley Anna, 4 și 8 septembrie 2024

 Un mesaj de la Domnul 4 septembrie 2024

 Pentru cei care așteaptă cu nerăbdare apariția Mea, explică Isus:

Iubiții Mei, trebuie să rezistați în timp ce noi îi așteptăm pe cei care întârzie să vină în turma noastră.

Milostivirea Mea se extinde ajungând la aceste suflete. Suflete care trebuie să vină la Mine cu o inimă căită și cu dorința de a renunța la regretele din trecut și la căile acestei lumi.

Iubiții Mei, priviți în sus, răscumpărarea voastră se apropie.

În curând, iubiții Mei, foarte curând veți fi în îmbrățișarea Mea iubitoare, spune Domnul.

CONFIRMĂRI DIN SCRIPTURĂ

Noi toţi rătăceam ca oile, fiecare avea propriul drum în faţă. Domnul a făcut să cadă asupra lui păcatele noastre, ale tuturor. ISAIA 53:6

Pentru că Fiul Omului a venit să caute şi să mântuiască ceea ce era pierdut”. LUCA 19:10

L-am căutat pe Domnul şi el mi-a răspuns şi m-a eliberat de orice teamă. PSALMUL 34:4

https://beloved-shelley-anna.webador.com/messages-from-heaven-september-4-2024

Un mesaj de la Domnul adresat iubitei Shelley Anna și iubitului frate Timothy, 8 sepembrie 2024

 Domnul Isus Hristos spune:

Vai de BISERICA numită MAMĂ!

Vai vouă și tuturor SFINȚILOR PĂRINȚI ai voștri!

VAI BISERICII numită ROMANO-CATOLICĂ!

VAI BISERICII numită Affirming Christian Fellowship! (Frăția Creștină Afirmatoare)

VAI bisericilor oamenilor care blasfemiază împotriva Spiritului Meu cu credințele lor false și idolatrie! Nu beți din paharul urâciunii lor!

AȘTEPTAȚI! Eu vin repede pentru Mireasa Mea care nu s-a pângărit cu abominațiile lor!

Rezistă și aderă la adevărul care este promis în Evanghelia Mea, adevăratul cuvânt al lui Dumnezeu. Așa zice Domnul.

CONFIRMĂRI DIN SCRIPTURĂ

Oricine rosteşte blasfemie împotriva Numelui Domnului să fie dat la moarte: toată adunarea să-l bată cu pietre. Fie străin, fie băştinaş, când rosteşte blasfemie împotriva Numelui, să moară! Leviticul 24:16

De aceea vă spun: toate păcatele şi blasfemiile le vor fi iertate oamenilor, însă blasfemia împotriva Duhului nu le va fi iertată. Matei 12:31,

Şi, după ce mă voi duce şi vă voi pregăti un loc, voi veni din nou şi vă voi lua la mine, pentru ca să fiţi şi voi acolo unde sunt eu.  IOAN 14:3

Şi l-a creat Dumnezeu pe om după chipul său. După chipul lui Dumnezeu l-a creat; bărbat şi femeie i-a creat. GENEZĂ 1:27

Trebuie să ne rugăm pentru aceste suflete

27 Însă vouă, care mă ascultaţi, vă spun: iubiţi-i pe duşmanii voştri, faceţi bine celor care vă urăsc, 28 binecuvântaţi-i pe cei care vă blestemă, rugaţi-vă pentru cei care vă defăimează! LUCA 6:27-28

Pentru că Fiul Omului a venit să caute şi să mântuiască ceea ce era pierdut”. Luca 19:10

https://beloved-shelley-anna.webador.com/woe-to-the-churches-of-this-world-september-8-2024

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu