duminică, 8 septembrie 2024

PĂMÂNTUL VA SUFERI O TRANSFORMARE, PURIFICAREA SA ESTE ÎN CURS - Carbonia, 30.08.2024, ora 1:42 a.m.

Iubită fiică, iată-Mă, sunt Domnul tău Iisus Hristos, Cel care te iubește atât de mult și vrea să-ți dăruiască din Sine. Slujește-Mă mereu în iubire adevărată. Scrie, copila Mea binecuvântată, răspândește cuvântul Meu în lume.

Iubiți copii, credeți cu tărie în Sfânta Evanghelie, nu vă îndepărtați de valorile creștine, stați în Adevăr, fiți sfinți, copiii Mei.

Marea furtună este la porți, Pământul va suferi o transformare, purificarea sa este în curs.

Fiți pregătiți, cu Rozariul în mână, și mărturisiți-vă! Acoperiți-vă capetele cu cenușă, purificați-vă, o, oameni, timpul durerilor începe acum.

Agățați-vă de Mine, copiii Mei, veniți la Mine, nu vă temeți să înfruntați încercările care vor veni: dacă sunteți cu Mine, veți fi în stare să depășiți toate dificultățile.

Sfânta Fecioară, Mama mea și a voastră, va intra în curând în casele voastre pentru a anunța provocarea finală împotriva Satanei și pentru a vă pregăti pentru luptă.

Isus, în iubirea Sa infinită, declară că, dacă oamenii se vor converti, va potoli furia naturii.

Atacurile șarpelui blestemat asupra oamenilor se întețesc, nu își dau seama că sunt manevrați, nu sunt conștienți de ceea ce se întâmplă și continuă pe calea întunecată.

Flori ale Grădinii Mele, o, voi care Mă urmați cu dragoste imensă, iată, pentru voi deschid o lume nouă, vă deschid larg Poarta Grădinii Mele, unde veți intra să vă bucurați de parfumul a mii de flori. Iubiților, voi, cei mai frumoși trandafiri ai Mei, crinii Mei, veți parfuma cu imensă iubire și vă veți extinde parfumul iubirii față de Mine.

Iubiți copii, acesta este timpul sfârșitului unei istorii străvechi, cortina acestui teatru cade, în curând totul va fi nou și va avea parfumul iubirii infinite și a bucuriei imense.

Cheia iubirii divine sunt Eu, sunt Cuvintele Mele pentru voi, codul salvării oamenilor! Hrăniți-vă cu Cuvintele Mele, săturați-vă cu Mine, copiii Mei, nu vă fie teamă să vă hrăniți cu Mine, Dumnezeul vostru Creator.

Darul Meu de mântuire este pentru toți, veniți, grăbiți-vă, săturați-vă cu Mine, iubiți copii, întoarceți-vă la Mine, Cerul așteaptă să deschidă Banchetul de Nuntă pentru a face un mare ospăț.

Predați-vă în brațele Mele, acceptați-Mă în inimile voastre, Dumnezeu vă iubește infinit, sunteți copiii Lui, aleșii lui Dumnezeu, îi aparțineți Lui și la El trebuie să vă întoarceți. Frumusețea este în predarea totală lui Dumnezeu.

A venit timpul să vă bucurați de ceea ce Dumnezeu a pregătit pentru copiii Săi: ...nu întârziați convertirea, totul vă așteaptă, vă așteaptă o bucurie imensă și o iubire infinită.

Convertiți-vă! Întoarceți-vă la Mine, Eu îmi voi deschide Inima Divină și vă voi îmbrățișa, vă voi uni cu Mine pentru a fi divini în Mine.

Vă binecuvântez.

Dumnezeu Tatăl, Atotputernicul Yahwe.

https://colledelbuonpastore.eu/2024/09/02/la-terra-subira-una-trasformazione-la-sua-purificazione-e-in-atto/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu