luni, 2 septembrie 2024

Un mesaj de la Domnul dat iubitei Shelley Anna, 22 august 2024

Iisus Hristos, Domnul și Mântuitorul nostru spune:

Iubito, spune-le credincioșilor Mei să își pregătească inimile, pocăindu-se de toate fărădelegile care le-au pătat sufletele și le-au făcut inimile necurate.

Rămân doar clipe ale Milostivirii Mele. Întunericul crește din cauza îmbrățișării practicilor întunecate de către oameni. Nu vedeți?

Întunericul domnește în inimile oamenilor. Mândria, lăcomia și ura oarbă i-au legat de această lume și de împărăția sa întunecată {antihrist}. Își abandonează sufletele lui Lucifer.

Nu vă conformați acestei lumi care trece prin întuneric. Separați-vă, copii ai luminii, sare a pământului. Pocăiți-vă zilnic în comuniune prin rugăciune, căutând milostivirea Mea. Înnoiți-vă mintea cu cuvântul Meu, pentru ca Eu să vă pot umple cu lumina și iubirea Mea, care alungă tot întunericul. Rămâneți ascunși în Inima Mea unde se revarsă Harul și Milostivirea. Așa zice Domnul.

CONFIRMĂRI DIN SCRIPTURĂ

Fiule, dacă păcătoşii vor să te ademenească, să nu accepţi! PROVERBE 1:10

Căci jugul meu este plăcut, iar povara mea este uşoară”. MATEI 11:30

 Tu crezi că este un singur Dumnezeu? Bine faci! Şi diavolii cred şi se cutremură. IACOV 2:19

Pentru că Dumnezeu nu ne-a predispus pentru mânie, ci pentru dobândirea mântuirii prin Domnul nostru Isus Cristos 1 TESALONICENI 5:9

„Pentru necazul celor sărmani şi pentru suspinul celor săraci, mă voi ridica acum – zice Domnul – voi aduce mântuire celui pe care ei îl dispreţuiesc” PSALM 12:5

https://beloved-shelley-anna.webador.com/messages-from-heaven-august-22-2024

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu