miercuri, 12 decembrie 2018

Să fiți gata cu bagajul, Anton Ciobanu, 11.12.2018

Imagini pentru fiti gata de plecare cu bagajul pregatit











Copii, Eu v-am anunțat
Că timpul s-a terminat.
Toate se petrec cum am spus,
Întoarse pe dos și cu josul în sus.

Cipul e plecat pe drum,
Să ajungă la voi de acum.
Fără pâine, apă vă lasă,
De acum asta urmează.

Țarcul e în jurul vostru,
Doar să mai pună căpăstru,
Ori pe mână, ori pe frunte,
Ca să vă umble la minte.

V-am spus și v-am informat,
La cip-semn să renunțați.
Veți fugi, vă veți ascunde,
Că scăparea e la Mine.

De strigați, Eu vă aud,
Și atunci Eu vă răspund.
Vă ajut și vă arăt,
Unde este al vostru loc.

Va fi ca o lumânare,
În față la fiecare.
Vă duce sigur și bine,
La locul ales de Mine,

Pregătit cu multă grijă,
Pentru timpul de pe urmă,
Și am să vă dau de toate,
Adăpost, apă, bucate.

Cum mană în pustiu am dat,
Acum la fel o să fac.
De credeți și ascultați,
Și lumina o urmați,

Vă salvați și în siguranță,
Veți începe o nouă viață.
Pentru voi Eu sap în munți,
Ca să salvez cât mai mulți.

Unii munți s-or dărâma,
Pe voi vă va apăra.
Mâna și prezența Mea,
Vă va fi alăturea.

Veți simți, veți înțelege,
Pe unde veți sta, veți merge.
Și îngeri trimit o ceată,
Pe voi ca să vă păzească.

Mult curaj, multă putere,
Veți primi dacă veți cere.
Nu va fi ușor deloc,
Dar veți trece orice hop,

Până acolo și atunci,
Unde aveți de ajuns.
V-am mai spus-o și pe asta,
Ca să evitați pedeapsa.

De pecete nu uitați,
La voi mereu s-o purtați.
Vă va fi armă și scut,
Prin câte aveți de trecut.

De frig, vânt, de foc, de apă,
Și de Anticrist vă scapă.
Cu jertfă și cu credință,
Veți obține biruință.

Tatăl, Fiul, Duhul Sfânt,
Acum vouă v-a vorbit,
Să fiți gata cu bagajul,
Că începe pelerinajul.
  Marți, 11.12.2018, ora 18:25, Anton Ciobanu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu