luni, 10 august 2020

CERUL PORUNCEŞTE CARITATEA PENTRU APROAPELE ȘI RESPECT MAXIM PENTRU PORUNCILE LUI DUMNEZEU, Carbonia, 08-07-2020


Iată, Grădina Mea cerească se deschide vouă, poporului Meu nou, aleșilor Mei, celor care Mă moștenesc pentru totdeauna.
Copii ai Luminii, iată-Mă, Eu sunt Cel care a creat totul, Eu sunt Cel care coboară din Cer pentru a pune capăt acestei Omeniri necivilizată și rea; vin cu varga să fac ordine acolo unde ordinea nu mai este.
Sunt întristat de această Omenire care nu s-a convertit, care nu a vrut să se întoarcă la Dumnezeul ei, prin propria ei voință, m-am săturat de toată răutatea acestui popor.
Nu voi mai aștepta, am spus-o și repet: deschid Raiul pentru a coborî la voi, poporul Meu, vouă celor care tânjesc după Mine zi și noapte, voi care doriți cu tărie să vă alăturați Tatălui vostru care este în Ceruri, voi care din toată inima vreţi să aparțineţi pentru totdeauna Dumnezeului vostru Creator, voi care vreţi să vă întoarceţi în Casa Tatălui.
Sunt cu voi pe acest Deal unde Crucea va străluci în curând în cer, unde Eu Dumnezeu voi trimite râuri de mulțumire tuturor celor care vor recunoaşte acest loc în Mine și Mie se vor îngenunchea.
Mi-am chemat și rechemat poporul la adevărata convertire, pentru a-și remedia păcatele, dar e încăpăţânat. Mersul lui este în lume, în lucrurile unei lumi care se apropie de sfârșit. Pocăieşte-te, omule, converteşte-te acum, nu acumula comori pe Pământ pentru că totul va fi pierdut, averile tale se vor pierde, totul va fi incinerat de focul pe care Ȋl voi trimite din cer pentru marea purificare.
Nu îndrăznesc să Mă gândesc la ceea ce veţi primi în schimb de la dumnezeul vostru, de la cel pe care aţi ales să-l urmaţi în locul Meu,... nu îndrăznesc, ca să nu mai sufăr... dar asta a fost alegerea voastră.
Ca Tată și ca Dumnezeu vin să vă răscumpăr, vin să vă cer harul de a vă mântui, să fiţi mântuiţi cât mai puteţi, copiii Mei, Eu vă iubesc infinit căci sunt Creatorul vostru, cu toată firea am lucrat pentru binele vostru, dar voi M-aţi trădat pentru a-l urma pe cel care cu seducția lui v-a îndepărtat de lângă Mine.
Micuţii Mei, ce pagube aţi făcut, nu aţi avut tărie în Mine, aţi spus repede Da duşmanului, şarpelui antic, care a vrut să vă ia de lângă Mine.
Suntem la ziua judecăţii, Dumnezeu spune Gata și intervine pentru a recupera tot ce Îi aparține și a pune capăt dușmanului.
Satana este feroce, disprețul său față de copiii Mei este mare, tânjește după sufletele lor, dar nu toţi vor cădea în capcana lui, planul său a eșuat acum, știe deja că va cădea în Iadul său blestemat pentru totdeauna.
Când Pământul va fi curățat de toate relele, aici voi pune îngerii Mei ca păzitori.
Această istorie antică se va încheia în curând, sunt pe cale să deschid lumea nouă, cer nou și pământ nou, voi deschide copiilor Mei noul Meu Eden, noul Paradis pe pământ, și acolo, îi voi adăposti pe toți cei care M-au servit, iubit, M-au adorat și M-au urmat așa cum Eu am cerut în conformitate cu Legile Mele.
Măreția este doar în Mine, având pe Mine ca Tată și ca Dumnezeu pentru voi.
Eu sunt cel mai măreț lucru, nu există nimic mai mare decât dragostea Mea care să-Mi aparțină.
În curând voi lucra la aleșii Mei, îi voi pune în condiții noi, le voi grava inimile cu foc și îi voi trimite ca apostoli ai vremurilor din urmă pentru a-i recupera pe cei pierduți. Duhul Sfânt va coborî în ei și vor fi mari în misiune în Mine pentru că le voi călăuzi pașii, le voi conduce calea.
Săraci oameni, voi care Mi-aţi întors spatele! Cu sinceritate vă rog să vă îndreptaţi repede pentru că timpul s-a sfârşit, pe neaşteptate se va întâmpla intervenția Mea și va fi pentru voi prea târziu... Eu nu vă voi recunoaște așa cum aţi făcut voi cu Mine.
Voi face minuni prin apostolii Mei, îi voi pune în lume pentru a lumina oamenii și a-i aduce înapoi la Mine; calitativ vor fi ai Mei și vor întipări în inimile pierdute dragostea față de Mine, Singurul, Unicul și adevăratul Dumnezeu! Creatorul! Nu există alt Creator în afara Mea, Eu sunt Cel care a creat totul din nimic și voi arde tot ce nu Îmi aparține.
Veţi fi la fel de frumoşi ca Soarele și veţi străluci cu o lumină pe care nu o cunoșteaţi, veţi fi veseli și veţi fi ai Mei pentru totdeauna. CERUL ASTĂZI PORUNCEŞTE IUBIRE, CARITATE PENTRU APROAPELE ȘI RESPECT MAXIM PORUNCILOR LUI DUMNEZEU.
Suntem la final, sunt pregătit să Mă anunț lumii prin Sfinții Mei: VEȚI FI AVERTIZAŢI DE UMILUL MEU SLUJITOR, PADRE PIO, DESPRE AVERTISMENTUL IMINENT! Antichristul e deja gata, fotoliul îl aşteaptă, dar nu ştie că va fi în faţa Celui care este unicul Demn să stea în acel Fotoliu. Timpul lui va fi foarte scurt, îi voi ridica la Mine pe toți copiii Mei și îi voi încânta în Mine, astfel încât nimic să nu poată face aleşilor Mei.
Vă iubesc veșnic, copiii Mei, vă conduc spre victorie.
MARIA ESTE DEJA CU VOI PE PĂMÂNT, ÎN CURÂND VA BATE ÎN INIMILE VOASTRE ȘI SE VA MANIFESTA ÎN CASELE VOASTRE CA MAMĂ A MÂNTUIRII, AȘA ȊNCÂT NICI UNUL DINTRE COPIII LUI DUMNEZEU SĂ NU SE PIARDĂ.
VII ÎN IUBIRE, VĂ VA DA ȘANSA DE A VĂ CONVERTI, SĂ VĂ ÎNTOARCEŢI LA FIUL EI, ISUS.
Valul care va învălui Pământul va fi enorm, va trage cu el tot ce găsește în calea sa, iar în adâncul mării totul se va pierde.
Nu fiţi nesăbuiți, Dumnezeu este Dumnezeu, El este singurul care vă poate salva. Îndreptați-vă spre Mine, o, oameni.
TIMPUL ESTE TÂRZIU, TOTUL ESTE ȊMPLINIT, DUMNEZEU TREBUIE SĂ INTERVINĂ ACUM. AMIN.
Binecuvântare și har vouă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu