sâmbătă, 29 august 2020

LUPTA ÎMPOTRIVA VIRUŞILOR VA FI INUTILĂ - Carbonia 20.07.2020


Întunericul se dezlănţuie și distruge oamenii care încă dorm. Orbirea omului a atins cote de nedescris, inima lui a devenit de piatră, s-a scăldat în soarele bestiei, trăiește neștiind ce urmează să-l copleșească.
Caritabil încă, întind mâna Mea oamenilor, cer convertirea lor, pocăinţa lor urgentă, aștept întoarcerea lor la Mine cu inima pocăită.
DUMNEZEU DOMNEŞTE! DUMNEZEU ȊNVINGE! DUMNEZEU STĂPÂNEŞTE! DRAGOSTEA LUI ESTE INFINITĂ!
APOCALIPSA ESTE ÎN LUME, DAR NU ESTE RECUNOSCUTĂ.
Potirul Meu este vărsat, clipele care vor veni acum vor fi de mare teroare pentru cei care nu s-au întors la Mine.
Dumnezeu este Imensul, El poate totul, puterea Lui este de nedescris, înfăţişarea Sa de Iubire infinită. El va uimi această omenire, o va scutura de amorţeala somnului, o va pune în fața morții ca să tremure, ca să deschidă ochii și inima și să se întoarcă la Cel care este Dumnezeul său Creator.
Flăcările turbulente vor învălui în curând lumea pentru purificarea ei. Vulcanii vor erupe brusc la unison, punând oamenii în durere.
LUPTA ÎMPOTRIVA VIRUŞILOR VA FI INUTILĂ, TOTUL A FOST BINE ORGANIZAT DE NENOROCIŢII DE ȘERPI.
Această Omenire este lipsită de apărare! Dictatura avansează, regele josnic își face apariția în bunătatea și mila lui, dar în curând se va arăta cine este cu adevărat.
PREOȚII MEI DORM, SE AGAŢĂ DE FOTOLIILE LOR, SE UMPLU DE FIECARE BUN, SE DELECTEAZĂ DE LUCRURILE CARE NU ÎI APARȚIN LUI DUMNEZEU.
Unde a dispărut credinţa ta față de Dumnezeu Iubire?
Jurământul vostru față de El?
Ipocriților! ... Arătaţi ca niște morminte văruite.
Eu nu vă recunosc și vă voi respinge, când la momentul întâlnirii noastre Ȋmi veţi implora iertare!
.... Când ați dat pomană,
.... când Eu eram încântat de voi,
.... când ai transmis despre Mine,
Eu vă îmbrățișam la Mine, dar acum nu vă mai pot strânge la Sânul Meu pentru că M-aţi respins. Inima voastră va înnebuni de durere, dar cine Mi-a întors spatele nu se va putea bucura de Mine. Milă, milă de voi, copiii Mei, și nu mai sunteţi ai Mei prin alegerea voastră liberă.
Veţi plânge ca niciodată, dar cine este cauza durerii sale să se plângă pe sine!
Ați fost avertizați în acești două mii de ani de istorie, ați acționat conștienți... ceea ce Mă doare cel mai tare este că ați fost unși preoți.
Îmi strig durerea pentru pierderea voastră, dar nimic nu pot pentru că alegerea voastră nu este în Mine.
Mi-aţi folosit numele în apărarea voastră,... Mi-aţi păcălit copiii! ... Milă, milă de voi.
Legiuni de demoni invadează pământul, dorințele lor cele mai înalte sunteţi voi, preferaţii Mei. Satana sărbătorește pe sufletele voastre, chipul vostru îl reflectă pe al lui, ca inima voastră.
Dar încă puțin... și totul se va termina! Adio!
ISUS

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu