duminică, 9 august 2020

REVELAȚII ALE NOII LUMI, Carbonia 06.07.2020


«Apoi am văzut un cer nou și un pământ nou. Căci cerul dintâi şi pământul dintâi au trecut;
... și o voce puternică a spus:
'' Iată cortul lui Dumnezeu cu oamenii și El va locui cu ei..." » (Ap 21).
Eu Dumnezeu, ca Tată, vin să vă înveselesc în Mine.
Intru în voi pentru a vă dărui viață nouă în Mine. Vin să luminez întunericul, aduc Lumina Mea infinită asupra voastră, copiii Mei iubiți.
Când somnul vă va lovi puternic, să știţi că a venit timpul să vă prezentați la Mine, Eu vă voi lua pe brațe și vă voi proteja la Pieptul Meu. AU VENIT ZILELE DE MARE FRUMUSEȚE PENTRU COPIII LUI DUMNEZEU!
Pregătiți-vă de Banchetul de Nuntă, îngerii Mei vor deschide dansul, Eu voi veni să vă iau de mână și vă voi oferi scaunul la Masa Mea.
Dumnezeu vrea fericirea veșnică pentru toți copiii Săi, de aceea și-a pregătit noua Ȋmpărăție, pentru a-i face pe cei dragi să se minuneze și  să se încânte în marea Sa Casă din Paradis!
Începeţi să visaţi la eternitatea voastră în minunile Tatălui vostru, Dumnezeul Creator.
Voi crea ceruri noi și pământ nou vă voi da, în măreția lui vă va da fructe suculente și izvoare de apă limpezi. Veţi abunda cu tot binele Meu.
Pajiștile vor fi verzi și înfloritoare, picioarele voastre desculţe se vor odihni pe ele și veţi alerga sărbătorind, și veţi traversa aerul ce vă va mângâia cu blândeţe.
ȘI VIAȚA VA JUBILA! CU TANDREŢE ŞI IUBIRE INFINITĂ ȊŞI VA OBSERVA FĂPTURA ȊN SFÂRŞIT FERICITĂ, AŞA CUM EL A GÂNDIT DINAINTE CĂ AR FI, ŞI PENTRU TOTDEAUNA SE VA HRĂNI CU CÂNTECELE DE IUBIRE ALE FIILOR SĂI.
Natura lor va fi în Divinitatea Mea, ei vor face parte din Izvorul Vieții Veșnice, Dumnezeul Creator.
Deschideți-vă inimile, sufletele Mele iubite, sprijiniţi-vă pe Mine, căutați-Mă în tot ce este bun și în minunile mâinii Mele vă veți bucura de tot ceea ce Îmi aparține.
Casa Tatălui așteaptă pe toţi ai Săi, Raiul este deja în sărbătoare pentru că timpul pe Pământ în aceste condiții de viață, pentru copiii lui Dumnezeu, este împlinit, acum viața se va deschide în iubire și bucurie veșnică.
Vă strâng la Sânul Meu, tânjesc după voi, iubitele Mele creaturi, rămâneţi în Mine!
Ne vedem în curând în Rai!
Dumnezeu Tatăl!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu