joi, 4 aprilie 2024

AVERTISMENTUL SE APROPIE – Carbonia, 21.03.2024, ora 12:22 a.m.

A sosit ceasul trezirii conștiințelor, pregătiți-vă pentru eveniment.

Vreau să deschid ochii fiilor Mei, vreau să Mă arăt față de ei în infinita Mea Milostivire. Voi cere fiecărui om să aleagă, le voi arăta filmul vieții lor până în acea zi. Inimile oamenilor să se pregătească, să fie pure, libere de păcat.

Pe drumul spre Calvar, ei vor trece prin agonia condamnatului, vor fi puși la încercare, vor fi purificați de Duhul Meu Sfânt.

A sosit ceasul alegerii, o, oameni, nu fiți neghiobi, schimbați-vă calea întorcându-vă pe Calea cea dreaptă. Lăsați Cuvântul Meu să fie har asupra voastră, arătați-vă receptivi la chemarea Mea la mântuire, iubirea Mea este mare, vreau să vă salvez, fiii Mei!

Întoarceți-vă la Mine, urcați pe munți, traversați mările, alergați spre Mine, copiii Mei; Potirul Meu se revarsă, sunt gata pentru intervenția Mea divină, îi voi salva pe toți cei care Îmi vor cere iertare cu o adevărată căință a inimii.

Avertismentul se apropie.

În curând, Dumnezeu Își va elibera fiii Săi din lanțurile lor și le va da adevărata libertate în El. Creați-vă o inimă curată, fiii Mei, nu-Mi întoarceți spatele, Dumnezeu există, El locuiește în fiecare dintre fiii Săi, căutați-Mă.

Iubiții Mei, lăsați inimile voastre să pulseze de iubire pentru Mine și Mă veți simți, nu veți mai avea îndoieli, pentru că Duhul Meu Sfânt va pluti în voi.

Alergați la Mine, fiii Mei, timpul care se apropie va fi de mare suferință pentru cei care nu vor fi ascultat chemările Mele pentru mântuire.

Iată, Mireasa Mea este cu Mine, o țin la pieptul Meu, ferită de orice calamitate.

În curând, cerul se va înroși și ceața va învălui Pământul, întunericul va veni ca niciodată înainte!

Sufletul vostru va pieri dacă nu ați ales să vă întoarceți la Dumnezeul vostru Creator, să vă refugiați în El.

Veghează asupra copiilor Mei, o, femeie!

https://colledelbuonpastore.eu/2024/03/24/8833/

Un comentariu:

  1. Doamne ajuta Amin ai mila de noi păcătoșii Amin Sfânta Maria Maica Domnului ajuta Amin ai mila de noi păcătoșii Amin

    RăspundețiȘtergere