joi, 11 aprilie 2024

ESTE ORA TREZIRII, MEDITAȚI, OAMENI BUNI, MEDITAȚI! – Carbonia, 10.04.2024

 Este ora trezirii, meditați, oameni toți, meditați!

Iubiți copii, pregătiți-vă sufletele, pregătiți-vă pentru a primi Harul.

Iată, voi tuna cu putere, tot Universul va auzi, voi bate neobosit la inimile oamenilor, Mă voi face cunoscut, ... Mă voi manifesta în Milostivirea Mea infinită.

Tremurați, oameni, tremurați, voi care încă Mă batjocoriți și Mă negați, ridicați-vă repede la Mine, acesta este ceasul trezirii conștiințelor!

Ascultați Cuvintele Mele, deschideți-vă urechile la Vocea Mea, treziți-vă din toropeala care vă stăpânește inimile. Scuturați-vă, copiii Mei, mișcați-vă, Dumnezeul vostru dorește cu ardoare trezirea voastră. Întoarceți-vă la Viață, nu vă împotriviți, totul este împlinit!

Voi deschide Cerul Meu tuturor copiilor Mei și le voi da adevărata viață în Mine.

Lăsați-Mă să vă legăn, să vă îmbrățișez și să vă fac să vă bucurați în Mine, în Frumusețea Mea infinită veți avea Noul Paradis; în Milostivirea Mea vă voi îmbrățișa dacă Îmi spuneți da. Vă aștept cu o iubire nerăbdătoare.

În aceste ultime ore, abandonați lumea, ieșiți din minciună, veniți la Mine.

Iubiți copii, o, voi care spuneți că Mă iubiți, cu toată sinceritatea vă spun:

Sunteți gata să renunțați la bunurile voastre pentru Mine, la valorile voastre pământești pentru a Mă urma?

Știți cum să-Mi oferiți totul, ... așa cum am făcut Eu pentru voi.

Dezbrăcați-vă de ceea ce este de prisos, împărțiți cu cei săraci, cu cei singuri, ... împărțiți cu Mine.

Nu vă gândiți să Îl înșelați pe Dumnezeul vostru, El vede, El vă cunoaște gândurile.

Nu-l înșelați pe aproapele vostru pentru un câștig personal, ca nu cumva să vină mânia Mea asupra voastră!

Tot ceea ce posedați astăzi va trebui să abandonați, nicio proprietate nu veți lua cu voi: v-ați născut goi și veți pleca goi.

Implor caritate din partea copiilor Mei, fiți milostivi ca Tatăl vostru din ceruri.

https://colledelbuonpastore.eu/2024/04/11/e-lora-del-risveglio-meditate-genti-tutte-meditate/

Un comentariu:

  1. Doamne ajuta Amin ai mila de noi păcătoșii Amin Sfânta Maria Maica Domnului ajuta Amin ai mila de noi păcătoșii Amin

    RăspundețiȘtergere