duminică, 21 aprilie 2024

Un mesaj de la Domnul, Shelley Anna

Iisus Hristos, Domnul și Mântuitorul nostru, spune:

Faceți cunoscute mesajele Mele, căci ieri s-a dus și mâine nu este încă, clipa aceasta este tot ce aveți. Intrați în comuniune cu Mine în rugăciune, mărturisindu-vă păcatele și dăruindu-Mi inimile voastre făcându-vă un angajament prin consacrarea la Inima Mea Sfântă. Fiecare clipă este una de milostivire păstrată pentru voi. Întunericul se întrezărește, dar razele Divinei Mele Milostiviri strălucesc puternic pentru voi, Milostivirea Mea este pentru toți, veniți, cetățenia în Împărăția Mea vă așteaptă. Așa vorbește Domnul.

Apocalipsa 21:4 - El va şterge orice lacrimă din ochii lor, iar moarte nu va mai fi. Nu va mai fi nici plâns, nici ţipăt, nici durere, pentru că lucrurile dintâi au trecut”.

Lamentațiuni (Plângeri 3:25) -  Domnul este bun cu cel care speră în El, cu sufletul care Îl caută.

https://beloved-shelley-anna.webador.com/messages-from-heaven-1

Un comentariu:

  1. Doamne ajuta Amin ai mila de noi păcătoșii Amin Sfânta Maria Maica Domnului ajuta Amin ai mila de noi păcătoșii Amin

    RăspundețiȘtergere