duminică, 7 aprilie 2024

ULTIMUL SEMN, ANNA SHELLEY

POCĂIȚI-VĂ!

Isus Hristos, Domnul și Mântuitorul nostru, spune:

Veți fi martori la semnul din urmă care va trece peste națiunea unită, (AMERICA) umbrind cu întuneric ținuturile voastre.

Pocăiți-vă!  Întoarceți-vă la Mine în această zi și primiți Milostivirea Mea căci sfârșitul este aproape.

Dragonul coboară în timp ce întunericul acoperă pământurile voastre.

Rămâneți vigilenți, nu adormiți pentru că Ziua Domnului (Ziua Mea) este aproape.

Luați aminte la chemarea Mea, pocăiți-vă și veniți sub Izvorul Meu de Îndurare care se revarsă pentru toți. Așa vorbește Domnul.

Isus

CONFIRMĂRI DIN SCRIPTURĂ

 Când [cei drepţi] strigă, Domnul îi aude şi-i scapă din strâmtorarea lor. Psalmi 34:18

Voi mă veţi chema, veţi veni şi vă veţi ruga la mine, iar eu vă voi asculta. Ieremia 29:12

Dacă nu te vor crede şi nu vor asculta de glasul primului semn, vor crede glasul celui de-al doilea. EXODUL 4:8

1Şi s-a arătat în cer un semn mare: o Femeie îmbrăcată în soare; ea avea luna sub picioarele ei, iar pe cap o coroană de douăsprezece stele. 2 Ea era însărcinată; striga în chinurile naşterii, frământându-se să nască. 3 Apoi a apărut un alt semn în cer: iată, un dragon ca de foc, mare, având şapte capete şi zece coarne, iar pe capete – şapte diademe.  Apocalipsa 12:1-3 

https://beloved-shelley-anna.webador.com/the-latter-sign-messages-from-heaven

Un comentariu:

  1. Doamne ajuta Amin ai mila de noi păcătoșii Amin Sfânta Maria Maica Domnului ajuta Amin ai mila de noi păcătoșii Amin

    RăspundețiȘtergere