vineri, 5 aprilie 2024

ESTE DEJA ORA 12.00, ... SUNĂ TRÂMBIȚA ÎNGERULUI, ESTE SEMNALUL PENTRU ADUNAREA COPIILOR LUI DUMNEZEU! - Carbonia, 27.03.2024, ora 09:22

S-a terminat furtuna, veniți fiii Mei să vă bucurați!!! Iată că vin la voi! Ca Răscumpărător, vin să-Mi iau aleșii! Veniți, veniți, binecuvântați ai Domnului!

Iubiții Mei, ochii voștri vor străluci de lumină nouă! Vă voi apleca inimile spre Mine, le voi așeza în a Mea și veți fi desăvârșiți în Mine. Veți fi martorii unei istorii străvechi și veți trăi pentru Mine, în Cel care v-a creat.

Este deja ora 12.00, ... sună trâmbița Îngerului, este semnalul pentru adunarea fiilor lui Dumnezeu!

Iubiții Domnului vostru, furtuna a trecut, norii de pe cer apar noi, sunt îmbrăcați într-o lumină nouă, Domnul va trece prin ei pentru a coborî pe Pământ.

Noul Ierusalim va coborî din Cer și va îmbrățișa pe fiecare om vrednic de îmbrățișarea Sa: și ... Ceruri noi și un Pământ nou!!!!

Isus din Nazaret va reveni pentru a Se manifesta în Gloria Sa!

Potirul Său va arăta tuturor oamenilor: ... cupa Victoriei Sale!  Sângele Său vărsat pentru voi, pentru mântuirea voastră.

Viața va intra nouă în minunile lui Dumnezeu, Creația își va arăta adevărata frumusețe în Dumnezeu, iar oamenii vor fi frumoși în pacea Creatorului lor.

Iubiți fii, o, voi care M-ați susținut cu fidelitate și iubire în această misiune mântuitoare, vouă vă dăruiesc viața veșnică în Mine.

Bucurați-vă, fiii Mei, a sosit timpul vostru, darurile lui Dumnezeu vă vor copleși, veți avea ochi noi pentru a vedea, veți vorbi Limba Lui, vă veți bucura în El, veți contempla Frumusețea Lui!

Îmbrățișați Sfânta Evanghelie, o, oameni! Isus vorbește prin Profeții și Apostolii Săi ai vremurilor din urmă, ascultați-i!

Iubiți fii, puneți în voi semnul Dumnezeului Viu, (crucea), însemnați-vă în Cel care v-a creat. Ochii voștri să fie gata să vadă și să cunoască minunile Lui.

Este timpul răpirii celor aleși, fiți pregătiți, fiii Mei, fiți credincioși Mie, bătălia va fi teribilă, dar în Dumnezeu victoria este sigură.

Umbrele nopții se vor îngroșa și frica va pătrunde în omul care este departe de Creatorul său, teroarea va cuprinde inimile multora.

Îmbrățișați-Mă, copiii Mei, nu vă temeți, Eu Sunt!!!

Fiți în ascultare față de Maica Mea Preacurată, Ea vă va lua de mână și vă va însoți la Mine, vă va proteja în luptă, vă va arăta victoria în Cristos Isus, Fiul Său. Amin.

https://colledelbuonpastore.eu/2024/03/28/sono-gia-le-ore-12-00-suona-la-tromba-dellangelo-e-il-segnale-del-raduno-per-i-figli-di-dio/ 

Un comentariu:

  1. Vino Doamne Iisuse Hristoase miluiește pe noi păcătoșii Amin Sfânta Maria Maica Domnului ajuta Amin ai mila de noi păcătoșii Amin

    RăspundețiȘtergere