marți, 9 aprilie 2024

O PUTERNICĂ TURBULENȚĂ VA LOVI ACUM PĂMÂNTUL! – Carbonia, 05.04.2024

 Dulce scrib al Inimii Mele Sfinte, ascultă, da, ascultă Cuvântul Domnului tău Dumnezeu și răspândește-l! Eu îți poruncesc!

Eu sunt Domnul Isus Cristos, Cel care va coborî în curând pentru a lua la Sine tot ceea ce Îi aparține.

Iubiți oameni, care va fi alegerea voastră atunci când Mă veți vedea față în față?

Vă veți convinge, în sfârșit, că exist sau Mă veți nega în continuare?

Aveți grijă, oameni buni, să nu vă lăsați încă seduși de Satana, pentru că în adevăr vă spun: cel care nu va fi onorat Cuvântul Meu, nu poate fi primit de Mine.

Îi iubesc pe copiii Mei, Mi-am dat Viața pentru mântuirea lor, dar ei nu au vrut să Mă îmbrățișeze, au ignorat Iubirea Mea.

Istoria s-a repetat: omul, în marea sa mândrie, a refuzat să asculte și să urmeze vocea Creatorului său, s-a abandonat chemării șarpelui străvechi: ... acum va fi plâns și scrâșnire de dinți.

Sigiliul Meu este deja asupra tuturor copiilor Mei, ei vor fi conduși acolo unde totul este imaculat, bucurie și iubire, în timp ce cei nesăbuiți vor suferi Iadul care se va dezlănțui pe Pământ.

Fiți atenți la ceea ce vă spun, o, oameni: aceste cuvinte ale Mele nu sunt o glumă! Nu fiți neghiobi, nu așteptați să fiți în mare suferință pentru a striga Sfântul Meu Nume! Pocăiți-vă acum, o, oameni, pocăiți-vă acum! ... Venirea Mea este iminentă.

Ascultă Israel: ... sunetul shofarului va marca începutul suferințelor dure pentru cei care nu au vrut să Mă recunoască drept Dumnezeul lor.

O tulbulență mare va ajunge acum pe pământ!

https://colledelbuonpastore.eu/2024/04/05/una-forte-turbolenza-si-abbattera-ora-sulla-terra/

Un comentariu: