sâmbătă, 13 aprilie 2024

DUMNEZEU TATĂL SE MANIFESTĂ FAȚĂ DE COPIII SĂI CERÂND O ADEVĂRATĂ CONVERTIRE A INIMII – Carbonia, 06.04.2024

Creaturile Mele, timpul este acum încheiat, totul se va transforma brusc în teroare pentru cei care vor fi departe de Inima Mea, de Iubirea Mea, pentru cei care M-au respins și batjocorit, pentru cei care nu au înțeles încă că singurul adevăr este în Cel Care Este.

Nu există un alt adevăr în lume. Dumnezeu este Unul și totul vine de la El. Binele absolut vine de la El, în timp ce răul caută să vă tragă în adâncurile abisului. Iată, că Eu caut să vă chem înapoi la adevărata convertire pentru a vă ridica în înălțimile Mele, pentru a vă aduce acasă, unde totul, copiii Mei, este în lumina lui Hristos cel Înviat, în lumina lui Dumnezeu Tatăl și a Sfântului Duh, și a Sfintei Fecioare Maria care, aici îmbrățișată de Preasfânta Treime, așteaptă cu iubire să-și recapete copiii alături de Ea, pentru a-i putea conduce să se bucure de toate lucrurile frumoase pregătite de Dumnezeu Creatorul.

Sunteți pe cale să fiți atenționați, copiii Mei, sunteți pe cale să auziți ultima trâmbiță. Va fi Îngerul care va anunța întoarcerea Fiului Meu Isus. Dumnezeu este Unul, Dumnezeu este Sfânt. Dumnezeu este Tatăl, Fiul și Duhul Sfânt. În măreția Sa infinită, El îi va îmbrățișa pe toți cei care se vor refugia în brațele Sale.

O, Puterile Cerului vor fi zguduite, întregul Pământ se va cutremura, vulcanii vor erupe, mările se vor umfla!

O, copiii Mei, câte lucruri urâte veți vedea! Urâte, îngrozitoare, copiii Mei! Groaznice pentru ochii voștri! Și nu veți mai ști unde să vă așezați capul, nu veți mai ști unde să mergeți, pentru că peste tot va fi devastare, peste tot va fi distrugere!

Demonii dezlănțuiți pe Pământ vor încerca să pună mâna pe cât mai multe suflete pentru a le duce la căpeteniile lor în Iad. Dar voi, făpturile Mele, voi care ați transpirat sânge împreună cu iubitul vostru Isus Cristos și cu Preasfânta Fecioară, voi care ați renunțat la lucrurile lumii, voi care ați dorit, prin libera voastră alegere, să Îl urmați pe Domnul Isus Cristos pentru a finaliza această lucrare de mântuire și pentru a-i salva împreună cu Isus Cristos pe toți copiii Săi, pe toți frații voștri... ce frumos, copiii Mei, să vă am pe toți ai Mei! Ce frumos când vă veți deschide ochii în Cerul Nou, când veți privi cu alți ochi pământul și veți regăsi totul în minunile Tatălui.

Parfumul va fi emanat de pe Pământ ca și din Cer și de pretutindeni! Toate vor fi reînnoite în Iubirea lui Hristos cel viu. Totul va fi nou, copiii Mei, iar voi, făpturile Mele, voi care ați fost aleși de Dumnezeu pentru că prin voința voastră, prin libera voastră alegere, ați acceptat să fiți copiii Mei, veți avea parte de tot felul de bunătăți.

Bucurați-vă, copiii Mei, căci a sosit timpul. Pregătiți-vă inimile să îmbrățișeze Imensitatea. Amin.

Vă binecuvântez în numele Tatălui și al Fiului și al Sfântului Duh Amin.

https://colledelbuonpastore.eu/2024/04/11/dio-padre-si-manifesta-ai-suoi-figli-chiedendo-la-vera-conversione-del-cuore/

Un comentariu:

  1. Doamne ajuta Amin ai mila de noi păcătoșii Amin Sfânta Maria Maica Domnului ajuta Amin ai mila de noi păcătoșii Amin

    RăspundețiȘtergere