duminică, 7 aprilie 2024

MESAJELE DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX din 26 și 27 martie, 2, 3 și 4 aprilie 2024

MARȚI, 26 MARTIE 2024 - Cât de temporar este timpul vostru!

"Copiii Mei, voi nu vă dați seama cât de temporar este timpul vostru cu cei pe care îi iubiți, cu toți cei din jurul vostru.

Se apropie o serie de evenimente care vă vor șoca. Ele vor șoca întreaga lume. Nimic nu va mai fi la fel în lume după aceste evenimente care se vor întâmpla rapid după ce vor începe.

Când aceste evenimente vor începe să se întâmple și războiul va izbucni pe mai multe fronturi, veți realiza cât de prețios este timpul care v-a mai rămas, dar atunci va fi prea târziu pentru mulți.

Mulți oameni pe care îi cunoașteți și oameni pe care îi iubiți, vor fi luați în aceste evenimente. Vă previn ca să profitați la maximum de timpul care v-a mai rămas acum."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=719991450297217&set=a.403808015248897

MIERCURI, 27 MARTIE 2024 - Noaptea se apropie

"V-am spus despre seria de evenimente care vor începe în curând și care vor schimba lumea. V-am avertizat că veți pierde oameni pe care îi iubiți în această perioadă și pe mulți dintre cei pe care îi cunoașteți.

Copiii Mei, este extrem de important ca cei pe care îi iubiți să Mă cunoască la timp pentru a Mă accepta. Dacă îi veți conduce la Mine, sau dacă veți mijloci ca alții să le vorbească despre Mine, vă veți putea bucura de faptul că veți fi cu ei pentru totdeauna în adevărata voastră casă, aici, cu Mine.

Nu irosiți timpul care v-a mai rămas pe plăceri frivole, care nu au nicio valoare, căci nu veți putea recupera vreodată acest timp.

Lucrați cât este ziuă, noaptea se apropie repede. "

https://www.facebook.com/photo/?fbid=720259206937108&set=a.403808015248897 

MARȚI, 2 APRILIE 2024 - Mergeți repede

"Încep să-i trimit pe unii dintre copiii Mei în alte zone pentru a depune mărturie pentru Mine.

Copii, vă trimit pentru siguranța voastră și pentru ca voi să vă puteți finaliza ultimele lucrări pentru Mine înainte de a vă chema acasă la Mine. Mergeți repede când vă spun "Mergeți", nu ezitați. Lumea din jurul vostru este plină de primejdii și sunt mulți care urăsc poporul Meu."

https://www.facebook.com/photo?fbid=724261599870202&set=a.403808015248897

MIERCURI, 3 APRILIE 2024 - Pregătiți-vă inimile

"Copiii Mei, trebuie să vă pregătiți inimile și spiritele. Tot ceea ce v-am avertizat în prealabil este pe cale să înceapă. Va fi o perioadă de acalmie și apoi lucrurile se vor întâmpla foarte brusc, și un eveniment după altul, până când veți fi uimiți de viteza lucrurilor, dar ele se vor întâmpla rapid, așa cum au fost planificate în prealabil.

Trebuie să vă pregătiți inimile pentru ceea ce veți vedea și auzi. Pregătiți-vă inimile pentru a vă lua rămas bun de la mulți pe care îi aveți foarte dragi. Pregătiți-vă inimile pentru că totul este pe cale să se schimbe."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=724631809833181&set=a.403808015248897

JOI, 4 APRILIE 2024 - Pentru alții, dar nu și pentru voi?

"Mulți dintre copiii Mei merg mai departe ca mai înainte, fără să se gândească prea mult la ceea ce îi așteaptă dincolo de viața lor pe pământ.

Nu credeți, copii, că Îmi voi respecta Cuvântul? Credeți că poruncile pe care le-am dat sunt pentru alții, dar nu pentru voi? Eu îi tratez pe toți copiii Mei la fel în ceea ce privește păcatul. Credeți că, pentru că M-ați slujit, Eu voi trece cu vederea?

Ceea ce vă așteaptă dincolo de această viață, este pentru totdeauna, la bine sau la rău. Odată ce respirația v-a părăsit trupul, faptele voastre sunt făcute și veți fi judecați în consecință.

Faceți-vă alegerile cu atenție și înțelepciune, pentru că ele nu vor mai putea fi anulate când veți părăsi pământul și nu există treceri fără plată în ceea ce privește păcatul."

https://www.facebook.com/photo?fbid=725177989778563&set=a.403808015248897

Un comentariu:

  1. Doamne ajuta Amin ai mila de noi păcătoșii Amin Sfânta Maria Maica Domnului ajuta Amin ai mila de noi păcătoșii Amin Facă se voia ta Amin

    RăspundețiȘtergere