duminică, 26 mai 2024

ACUM, ORICE LUMINĂ SE VA STINGE, ÎNTUNERICUL VA FACE RAVAGII ÎN SUFLETELE CELOR ÎNDEPĂRTAȚI DE DUMNEZEU. LUMINILE NORDICE AVERTIZEAZĂ ASUPRA UNEI CATASTROFE IMINENTE - Carbonia, 12.05.2024

Iisus: Convertiți-vă, o, oameni, convertiți-vă!!!

Aștept cu dragoste trezirea inimilor voastre, aștept să vă primesc înapoi la Mine, să vă strâng la pieptul Meu, să vă dau pace și iubire.

Isus, în Iubirea Sa infinită, veghează asupra copiilor Săi și îi îndreaptă spre Sfântul Său Pășunat.

Acesta este ceasul alegerii voastre, o, oameni, nu mai amânați, nu-i permiteți diavolului să vă seducă cu minciunile sale, îndreptați-vă viața întorcându-vă la Viață. Acum, toată lumina se va stinge, întunericul va face ravagii în sufletele celor îndepărtați de Dumnezeu.

Luminile nordice vă avertizează asupra unei catastrofe iminente.

Mânia lui Dumnezeu este pe cale să se abată asupra acestei Umanități perverse, îmbătată de otrava lui Satana, Dumnezeu s-a săturat să vadă abominația printre oameni.

Copiii Mei, voi nu vreți să vă căiți, voi încă Mă negați, ...îl preferați pe Lucifer în locul Meu! Voi comiteți cea mai mare greșeală a vieții voastre, vă predați Morții!

Iată, anticipez intervenția Mea, ... Ajunge!

Profeții Mei își continuă misiunea, pentru salvarea voastră.

Eu aud plângerea profeților Mei, epuizați în lupta lor împotriva lui Satan. Ei Îmi rămân credincioși, tânjesc să se reunească cu Tatăl lor, Îl iubesc pe Dumnezeul lor Creator, tânjesc să intre în Noua Eră.

Ah, câtă durere, copiii Mei! Câtă durere este în voi: Eu retrăiesc Calvarul Meu, Patimile Mele în voi, voi sunteți mângâierea Mea, vă mulțumesc pentru fiat, in totus tuus pentru Mine.

Copiii Mei binecuvântați, încă puțin și totul se va reînnoi în Mine. Mergeți înainte cu curaj, încredeți-vă în Mine, cântați un cântec nou Regelui vostru, El vine să vă ia în Sine.

Glorificați-L pe Dumnezeul vostru cu viețile voastre, o, oameni buni, nu mai este timpul să investiți în lucruri pământești, ... Cerul se deschide pentru voi.

Pregătiți-vă! Rugați-vă! Vindecați-vă spiritul, nu uitați că sunteți copii ai lui Dumnezeu, întoarceți-vă la El, pregătiți-vă pentru întâlnirea cu El, ușurați-vă de povara păcatelor, purificați-vă.

Ușurința sufletului, ... este sănătatea voastră!

 Dumnezeu Tatăl:

Iubiții Mei copii, Tatăl vostru din Ceruri este cel care vă vorbește acum, cel care vă cheamă înapoi la El, cu atâta Iubire. El vă așteaptă pentru a vă da să vă bucurați de El Însuși.

O nouă Eră răsare asupra acestei Umanități, poporul lui Dumnezeu se va bucura de binefacerile Sale, creaturile lui Dumnezeu vor intra nou pentru a locui într-o lume nouă, în bucuria eternă a Iubirii.

Cutremurați-vă inimile împietrite, acesta este ceasul vostru. Amin.

https://colledelbuonpastore.eu/2024/05/13/ora-ogni-luce-si-spegnera-il-buio-devastera-le-anime-dei-lontani-da-dio-aurore-boreali-vi-avvertono-di-una-imminente-catastrofe/

Un comentariu: